Zawgyi
ေနာက္တစ္ေန႔ေလဆိပ္တြင္-
Tao-"Hyungမၾကာခဏဖုန္းဆက္မယ္ေနာ္။"
DO-"ဟုတ္။"
Krisကိုလည္းKai,Xiuminႏွင့္Chenတို႔ကလိုက္ပို႔ေပးေလသည္။Jun Myeonကေတာ့ လက္ထပ္ၿပီးကတည္းကသူတို႔ နဲ႔အဆက္မသြယ္သိပ္မရွိေတာ့။
Kris-"Jun Myeonကိုလည္းဂရုစိုက္လိုက္ၾက အံုး။လက္ထပ္ၿပီးကတည္းကအိမ္ထဲကအိမ္ျပင္ ကိုထြက္မလာေတာ့ဘူး။တစ္ခုခုေတာ့ျဖစ္ေန တဲ့ပံုပဲ။"
Xiu-"Kim Arjushiနဲ႔လည္းလံုးဝအဆင္မေျပဘူး ၾကားတယ္။ဟိုတေလာကအဆင္ေျပသြားၾက ၿပီးမွသားအဖႏွစ္ေယာက္ဘာေတြျဖစ္ၾကတယ္ မသိပါဘူးကြာ။"
Chen-"သူ႔ကိုမေန႔ကေတြ႕လိုက္ေသးတယ္။ အရမ္းလည္းပိန္သြားတယ္။ျဖဴ ဖတ္ျဖဴ ေရာ္နဲ႔။ ငါလွမ္းေအာ္တာေတာင္မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္သြားတယ္။မ်က္လံုးေတြလည္းအစ္ၿပီး ငိုထားတဲ့ပံုပဲ။"
DO-"မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။Yi Xing hyungကသူ႔ကို ဒီေလာက္ခ်စ္တာကို။သူေပ်ာ္ေနရမွာေပါ့။"
Tao-"မဟုတ္ဘူး။အဲ့ကိစၥေတြကၽြန္ေတာ္ ရိပ္မိတယ္။သခင္ႀကီးကဖံုးထားေပမယ့္ သိသာတယ္။Yi Xingကလက္ထပ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းJunေလးကိုလံုးဝဂရုမစိုက္ေတာ့ဘူး။Yi Xingနဲ႔သခင္ႀကီးၾကားမွာပတ္သက္မႈတစ္ခု ခုတာ့ရွိတယ္။သခင္ႀကီးလည္းအဲ့ကိစၥေၾကာင့္ေတာ္ေတာ္ စိတ္ဆင္းရဲေနတဲ့ပံုပဲ။ဒါေပမယ့္နားမလည္တာ ကခါတိုင္းကိစၥေတြဆိုကၽြန္ေတာ့ကိုေျပာေပမယ့္ဒီကိစၥက်ေတာ့လၽွိဳ႕ဝွက္ထားတယ္။"
Xiu-"Jun Myeonကိုပဲရေအာင္ေတြ႕ၿပီး ေမးၾကည့္ရမွာေပါ့။ဒါမွလိုအပ္ရင္ကူညီႏိုင္မွာ။"
Kai-"ဟုတ္တယ္။"
Tao-"ဒါနဲ႔DOကတစ္ေယာက္တည္းေနခဲ့ရမွာဆိုေတာ့စိတ္မခ်ဘူး။"
Kai-"ဒါကေတာ့မပူပါနဲ႔။ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို ေကာင္းေကာင္းေစာင့္ေရွာက္ေပးပါ့မယ္။"
DO-"ကိုယ့္ဘာသာေတာင္ေကာင္းေကာင္း ေနပါအံုး။"
Kai-"Babyကလည္းကြာ..."
Tao-"ဒါဆိုကၽြန္ေတာ့ညီကိုေယာက္ဖလက္ထဲ အပ္ခဲ့ၿပီေနာ္။စိတ္ခ်မယ္ေနာ္။"
Kai-"ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်...အ..အ..Babyဘာလုပ္တာလဲ။"
အေၾကာင္းမွာDOကKaiနားရြက္ကိုလိမ္ဆြဲလိုက္ျခင္း...
YOU ARE READING
Love From Hurt (Completed)
Romanceနာက်င္မႈေတြနဲ႔ အစပ်ိဳးခဲ့တဲ့ အခ်စ္တစ္ခု.... ေရွ႕ဆက္ဖို႔ လြယ္ကူပါ့မလား... နာကျင်မှုတွေနဲ့ အစပျိုးခဲ့တဲ့ အချစ်တစ်ခု.... ရှေ့ဆက်ဖို့ လွယ်ကူပါ့မလား...