Evet arkadaşlar uzun bir reklamlardan sonra yine ben geldim farkındayım bölümleri geç yazıyorum okuyucumda az ama yinede seviyorum sizi bu bölümü bütün ponçik okuyucularıma armağan ediyorum....😘😘😘
"Kızım"
Anlamsızca adama bakıyorum üzerine bakılırsa baya zengin benziyordu karizmatikte gözüküyordu. Peki beni nerden tanıyordu. Kaana baktığımda biraz telaşlı gördüm.
"Buyur bey amaca ben yardımcı olayım" dedi Kaan telaşını duruşuyla göstermese bile gözlerinde görebiliyordum.
Bize yaklaştı adam kaanı yeni farketmiş gibi inceledi.
"Demek onun hayatını mahveden çocuk sensin." dedi sesi daha deminkine nazaran daha sert çıktı. Kimin hayatı?
Kaana baktığımda hiç bir duygu yakalayamadım. O kadar duygusuz bakıyordu ki içim titredi.
Adam kaana biraz daha yaklaşarak .
Eline bir kağıt parçası sıkıştırdı."Neydi adın hımmm evet kaan dı demi. Bu verdiğim adrese gel "
Adam sonra bana yaklaştı korkmuştum adım adım geriledim.
" korkma kızım benden sana zarar gelmez artık ben varım seni koruyacağım " dedi kaana konuştuğu gibi değil Şevkat vardı sesinde kalbim ılık ılık olmuştu. Birden bana sarılarak başımdan öpünce neye uğradığımı şaşırdım itekledim ve geriledim.
Farkettim de yine susmuştum. Herşey beni yoruyordu o yüzden en iyisini susmak olduğunu biliyordum.
Ama nedense bu saatten itibaren konuşmam gerektiğini hissettim.
" sizde kimsiniz ?" dedim hışımla ve kaanın koluna yapıştım.
"Şuanda bir yılana sarılıyorsun küçük kızım merak etme seni o yılanın zehrinden kurtaracağıma söz veriyorum"
Adam geldiğinden beri söz veriyor yaa sen kimsin ağa denemek için zor tutuyorum bide kaana yılan demişti.
Cidden kaana neden yılan dedi?"Şimdi gidiyorum babasının güzel kızı" dedi.
Beynimde yankılandı söyledikleri.
Babasının güzel kızı kalbim daha hızlı atmaya başladı cümleyi idrak edemiyorum.Adama baktığımda siyah bir arabaya binmek üzereyken gördüm.
Kaanın kolundan çıktım ve adamın arkasından bağırdım."Babamı tanıyormusun? Kimsin sen"
Adam son kez bana gülümsedi ve arabaya bindi gitti ben ise arkadan bakmakla yetindim.
Bu aralar hayatta en çok kullandığım kelime olmaya başladı. Kimsin...
Hiç birşey bilmemek yıpratıcı korkunç birşeyler..Kaana baktığımda gözlerimiz kesişti. Neden hiç birşey dememişti. Niye susmuştu. Adam ona hakaret ederken niyee...
Elimi tutu ve "hadi eve gidelim " dedi.
Kimdi o adam diyemedim hesap soramadım. Çünkü en büyük cevabın sorusunu bilmek istiyorum ben kimdim?Eve vardığınızda hiç konuşmadık ben odam çıktım. Kapıdan girerken kaanın sesiyle durdum.
"Mısra.." yanıma yaklaştı. Gözlerinde yine ifadesizlik vardı. Ama hayra alamet değildi.
Beni kapı ile kendi arasına sıkıştırıdı. Kulağıma eğildi. Nefes alışverişi kulağımla flörtleşiyordu nerdeyse."Allah seni ne etmeye mısra o nasıl laf kız nefele kulak flörtleşiyormuş.hahahaha" pizzalinkanın bu güzel anımızı mahvetmesine izin vermeyerek kafamı ondan uzaklaşarak kaana odaklandı.
" özür dilerim " dedi bu benim ciddileşmeme sebep olmuştu.
" Neden " diye bildim yakınlaşmamızdan dolayı hızlı atan kalbimi dizginleyerek.
Yanağı yanağıma sürttü ve kendini hafif geri çekti. Hala dipdibeydik
Dudağıma küçük bir buse kondurdu.
Yakınlaşmamızı kesti." bu gün bu öpücük dahil herşeyi unutmanı istiyorum"dedi ifadesiz ama keskin bakışlarıyla
Arkasını döndü ve gitti paramparça olduğumu görmeden kalbimin feryadını acı çekişini duymadan gitti.
Öylece bakıyordum.
" sonsuzluğa hoşgeldin mısra " tek dünya bildiğim pizzalinkanın bu sözleriyle.
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Cidden bölüm yazmak benim için zorlaştı. O yüzden kusura bakmayın
O adam kim?
Kaan neden böyle birşey yaptı?
Pizzalinka neyin kafasını yaşıyor?Hoşçakalın😋😋😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin ?
RomanceArkadaşlarına uyarak aradığı delikanlı hayatını değiştirecektir.hafızasını tamamen silecektir.. gizli numarayla arayan kızı bulduğunda ki yaptığı hata kızın hayatını mahvetmekle kalmamış. mısrayı kaanın hayatına sokmuştu. peki mısra kaanı hatırlayac...