Capitolul 8

24 19 0
                                    

          HARRY

                  Am terminat cu treaba la firma,preluand tata totul.Merge în Los Angles pentru a discuta cu parteneriatii proiectului            despre ultimul randament adus firmei noastre,asa ca am o zi liberă la dispoziţia.Merg la baieți pentru a termina ultimul transport pe luna asta,am luat un profit destul de mare la vanzarea drogurilor cat si a tutunului.Iar armele s-au vandut atat de repede,încat nici nu m-am asteptat sa terminam asa usor.

        
            ---Harry,omule,am terminat cu transportul pe luna asta,se arunca Andrew pe fotoliul încaperii.

          ---Nu uita sa ascunzi cat mai bine marfurile,în seara asta se ţine cursa,nu cred ca ai vrea sa îti umble cineva prin ele,spun aprinzandu-mi o țigara.

 
             ---Participi si tu,nu?Ultima data ti-ai adaugat la colecţie o masina destul de valoroasă de pe urma lui Bryan,ranjeste.

 
           ---Fii sigur,nu am ratat nici-o cursa,sorb din paharul cu Wiskey.

                         ***

        ADELAIDE

    
            Ziua începe sa se termine,asa se termina si relaxarea mea.Theresa si Tyler m-au implorat sa mergem în oras,am acceptat dar dupa mi-am dat seama ca ei nu aleg cele mai bune locuri pentru o iesire.Nu sunt adepta locurilor sau barurilor,dar uneori sunt atrasa de o euforie care ma îndeamna.De obicei stau mai mult în casa citind o carte, planificand ceva sau cel mai mult probabil îmi notez ceva în agendă.Nu mi se pare ceva atractiv la spațiile acelea,oameni care se unduiesc pe ritmul unei molodii,de fapt acela nu este un dans mai mult dă spre erotism.Total penibil.Bauturile acelea care îti dau starea de mahmurea si nu mai spun de lipsa de manierea a grosolanilor de acolo.

             Ma machiez destul de strident la rugaminţile lui Theresa care m-a rugat sa ma las pe mana ei.De obicei nu ma machiez,consider ca naturaleţea te face mai feminina,nicidecum o tona de fard.Îmi aplica tuşul alaturi de cate machiaje care nici nu le pot pronunţa numele,dar sa le mai si aplic pe faţa.Nu uita nici de rujul roşu nelipsit într-o seara de club.Scoate din dulap un tricou,defapt o bucata de material de ei si mi-o întinde,dau din cap si din maini ca nici în ruptul capului nu o sa o port.Cedează indignată si îsi alege de pe scaun o rochie --- mai bine zis o plasă neagră,prin care i se vede sutienul roşu.Singurul lucru care îi ascunde trupul este un slip mare si negru.Rochia abia îi ajunge până în partea superioara a coastelor,iar Theresa trage de ea în sus,ca să se vada si mai mult din picior,dupa care îsi dezveleşte puţin si bustul.Tocurile ei masoara cel puțin zece centimetri.Îsi ridică părul roşu aprins într-un coc spectaculos,cu cateva bucle lasate pe umeri.Îsi machiaza ochii cu fard albastru si un creion dermatograf negru,mult mai intens decat înainte.Îsi arunca privirea spre mine si ofteaza dandu-si ochii peste cap si mai scormoneşte cateva minte prin dulap.

           De mici suntem prietene si din toata experienţa pe care o am cu ea,pot spune ca este o persoana foarte impulsivă.Nu seamana absolut deloc cu mine,braţele ei pictate în toate culorile cu tot felul de desene lasa o impresie nu prea buna,iar piercinguri-le dă un aspect rock.Nu lipseste la nicio petrecere sau la vreo frăţie,chiar daca ea nu mai urmeaza facultatea,cauta mai multe aventuri,cand zic aventuri ma refer la cele de noapte.Boyd este doar o mica distractie pentru ea si el stie foarte bine asta,este la fel si la el,amandoi au aceeasi parere.Sunt un fel de prieteni cu avantaje.

           Scoate din dulap o fusta destul de decenta,nu este scurta,dar nici lunga,mi-o intinde de-o data cu bucata de material si zambeste inocent,chiar daca se straduieste sa faca asta.Accept propunerea ei,deoarece fusta este aproape de talie asa ca nu se vede mare lucru,ma îmbrac repede la insistenţele ei si coborâm cat se poate de repede.Boyd si Tyler stau în maşină fară sa iasa vorbind despre cursa.

Mă regāsesc în tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum