Degetele încep sa ma doara la cat tastez pe laptop,iar capul mi se lasa intr-o parte.De dimineaţa ma aflu în birou la mine si lucrez la proiectul dat de domnul Styles,corectand neîncetat greselile discursului pe care îl are de zis în fata cosiliului.
Nu are multe greseli asa ca îmi mai usurează munca,acum ca termin treaba asta am sa lucru ceva pentru mine,aş da un interviu la firma Senady Victori's,nu este cea mai cunoscuta firma de modeling,însa are ceva ce ma atrage,de mica optam pe aceasta varianta,însa nu am avut niciodata curaj sa aplic acolo.Încep si tastez rapid scrisoarea pentru nu a mai sta în birou.Deja am impresia ca camera se micşoreaza si se îndreapta spre mine,nu mai spun la ce efort fac sa mai țin ochii deschis.L-am sunat pe Tyler azi dimineaţa sa-i cer scuze pentru seara trecuta si sa-i specific de ce nu am mai putut sta.Desigur,am omis partea în care domnul Styles m-a condus acasa.
Azi,o sa am prima sedinţa in care o sa le arat perspectiva la proiectului la care lucrez,am sa propun sa deschide o asociatie pentru orfanii din parcuri,mi-am pregatit si discursul mental,nu este nevoie sa-l scriu pe foaie deoarece stiu foarte bine planurile mele pe viitor.Pun dosarul care trebuie predat domnului Styles în partea dreapta si actele mele în parte opusa.Sorb o gura din cafea pentru a ma energiza si pornesc spre biroul lui.Bat usor în uşa pentru a arata respect,desigur nu din bunavoie,dar daca nu ma comport atare am sa fiu concediata si chiar nu am nevoie de asta în momentul acesta.
---Buna ziua,domnule Styles.Am adus dosarul gata verificat cu toate cerinţele facute.Am aranjat totul dupa cum ati spus,îi spun obosita.
Se uita peste foi indolent,sucindu-si ochii de colo în colo,semn ca nici el nu a avut o zi usoara.Le pune în alta parte,langa celalalte dosare în ordine alfabetică.Nu este cel mai ordonata persoana,însa pot sa admit ca este destul de prudent cu ce are în legatura cu afacerile.---Destul de bine,se putea si mai bine,spune distant cu capul în laptopul din faţa lui,dupa coborand privirea în hartii iarasi.Îmi dau ochii peste cap iritata si pornesc sa ies din birou,satula de mofturile lui,însa vocea lui ma opreşte.
---În cateva minute începe sedinţa,astepta-ma ca te însoţesc,mā intrerupe.Ma pun pe scaun si rasucesc privirea in toate partile camerei agitata si incomoda.
Observa ca este o tensiune între noi asa ca se ridica de pe scaun,urmat de mine.Ma îndrept spre usă alaturi de el si intram amandoi în sala de alaturi unde se desfasoara sedința.Ma pun pe scaun si astept ca toata lumea sa se aseze sa putem comunica.
---Dupa cum stiti,sunt noua în aceasta firma,am planuri mari în legatura cu insitutiile orasului si astept un sprijin,încep conversatia.Ma ridic în picioare chiar langa tabelul de procente si continuui discuția.
---Aş dori sa construiesc o instituție în care oamenii strazii sa locuiasca,asta o sa mareasca profiturile cat si bugetul.Desigur,o sa pierdem cativa bani însa este pentru o cauza în folosul comunitatii.
Privirea domnului Styles este pe mine de la începutul sedintei,absorbandu-ma si analizandu-ma de sus pana jos.Simt cum ard,insa incerc sa ma concentrez cat mai mult posibil pe discursul meu.Ma pun înapoi pe scaunul meu alaturi de domnul Styles si tatal sau;pe care doar acum am onoare sa-l cunosc.---Este o idee foarte buna,domnişoare Adelaide.Am ajuta firma cat si oamenii,îsi da cu parere tatal domnului Styles.
---Întradevar.O sa va sprijinim în acest proiect,se afirma domnul Boyder reprezentantul firmei Beryeirb,urmat de ceilalti reprezentanti.Parasc toti camera si ma repezesc si eu sa ies,expir adanc ca am reusit ce mi-am propus.Tatal domnului Styles ma prinde de mana si ma trage într-un colt alaturi de domnul Styles.
---M-aş bucura daca ne-ati însoți astazi la o cina sa vorbim despre actiunea dumneavoastra.
---Cu mare placere,îi zambesc recunoscator.
---Va trimit adresa mai deseara,dupa ce rezolv niste treburi.O zi buna.Ies din firma si merg spre cafeneaua din colț pentru a-mi lua micul dejun.Astept la coada,trei persoane fiind în faţa mea,ajung însfarsit în fata si îmi comand mancarea,mi-o aduce si ies fugitiv,cineva mă impinge în spate si ma imobilizeaza.Ma trage de mana intr-un colţ intunecat al strazii si ma suceste pentru a ma ascunde mai tare.
---Mi-a fost tare dor de tine, Adelaide,spune o voce barbateasca si îsi apropie buzele de ale mele.Cateva lacrimi mi se preling pe obrazul deja îmbujorat cand aud vocea aceea.
Jackson.
CITEȘTI
Mă regāsesc în tine
Teen Fiction#199 FICTIUNE La doar 21 de ani,Adelaide Kane a intrat în lumea afacerilor,deja jucand un rol important.În fiecare zi merge la servici pe acelasi traseu anost,avand o viata monotona.Însa o iesire de vineri seara îi schimba destinul,dandu-i via...