Hoofdstuk 4

10 3 0
                                    

POV Liam

Ik trek Roos mee naar achter het hockeyveld. En ik zeg:" Je was echt goed." En ik zie haar blozen. Ze kijkt naar beneden en zegt:" Be-bedankt." Dat was alles wat ze zei! Ik hoopte op iets anders. Ik vind haar echt leuk, maar ik denk dat ze toch verliefd is op die stalker Brad. Ik haat hem echt. Roos wil weer weglopen als ik zeg:" Wacht." Ik weet niks om te zeggen, maar begin toch maar met:" weet je, ik ben niet zo goed in wiskunde, maar ik weet dat jij er heel goed in bent dus wil jij mij helpen?" Ik zie dat ze een andere reactie had verwacht en ze zegt:" Ja hoor, wanneer wil je langskomen?" Zegt ze een beetje verveeld. "Morgen om 5 uur?" Vraag ik en ze knikt. Ze vindt de grond opeens wel erg interessant. En ze is zo sexy in dat rokje. Ik moet blozen en ik hoop dat ze het niet zag . Met mijn hoofd naar beneden. Ik loop weg, maar zie dat ze nog steeds naar me kijkt. Ik begin wat harder te lopen en ga naast Yara staan.

POV Roos
Ik zie dat Liam bloost en daarna wegloopt. Natuurlijk had ik gehoopt op iets romantisch, maar zo kan ik ook dichter bij hem zijn. Nu moet ik me concentreren op Thijmen. Ik loop naar Kira toe en vraag:" zullen we hem zoeken bij het bos of is dat nog te gevaarlijk?" "Nee, laten we shoppen. Dan kunnen we samen ontspannen. Jij voor je broertje en bij mij.." ze slikt even"... je weet wel." Ik knik en dan gaan we het winkelcentrum in. Na het shoppen is het al 19:00 we zijn ook gelijk wat gaan eten dus kan ik gelijk naar boven. Als ik boven ben kijk ik op mijn telefoon. Er is nog niks over Thijmen gevonden en zijn telefoon staat ook al uit. Ik probeer zo vaak mogelijk te bellen, maar hij neemt niet op. Dan krijg ik opeens een smsje van een onbekend nummer.
Onbekend nummer: is dit Roos?
Ik: Ja dat ben ik, wie is dit?
Onbekend nummer: sorry, Ik ben Liam. Ik kreeg je nummer van Yara. Voor het geval dat we weer afspreken. Je weet wel.

Ik kijk op van mijn telefoon en denk, wat bedoelt ie? Ook verander ik zijn naam. Dan begin ik weer te typen
Ik: ja, ik snap h't wel
Liam/crush❤: Okay, nou bye dan.
Ik: Doei.

Dan krijg ik ook nog een berichtje op de groepsapp:
Brad: wie heeft er al geleerd voor het proefwerk Maandag?
Hannah:" ik wel."

Shit, we hebben maandag een proefwerk bio. En dat kan ik dus echt niet. Het gaat ook nog over insecten. Ik vind dit echt niks. Ik ga toch maar even leren. Na een tijdje val ik boven mijn boek in slaap.

Dit was het. Beetje kort hoofdstuk srry. Hopelijk niet erg. Ik waardeer het als jullie een stem geven⭐ en een comment achterlaten voor tips of gewoon.
Xoxo Esmée

Never StopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu