Bölüm 7

36 1 7
                                    

Sabah kalktığımda içimde  bi huzur vardı.Çok rahatlamış hissediyodum .Ne kadar beni duymasada benim o yakınlıkta anlatmam iyi hissettirmişti.Yataktan kalktım ve yüzümü yıkadım saçımıda topuz yaptım.Kahvaltımı yaptım .Koltuğa oturup öylece telefonda takılıyodum .Birden kapı çaldı .Ardı ardına çalıyodu ve bağırma sesi geldi .
"Cho-hee cho-heeee "
Bu mi-chaydı.
Kapıyı açtım ve çok heyecanlı gözüküyodu resmen yerinde duramıyodu.Zıplayıp duruyodu.Ne olduğunu sorduğumda adımı bağırmaktan başka bişey yapmıyodu.Onu içeri çektim ve kapıyı kapadım .Bu hali cidden komiğime gitmişti .
"Benle kalacağın için mi çok mutlusun?" Derken gülmeden edememiştim.
Sonunda konuşmuştu.
" o da var tabi ama cho-hee sana bişey göstericem sakın kalp krizi geçirme tamam mı ?"
"Neee ay merak ettim göster"
"Bak sakın bayılma"
"Ya mi-cha tamam "
"Gözlerini kapat ve elini aç"
"Of mi-cha ölcem meraktan" gözlerimi kaladım ve ellerimi açtım.Mi-cha elime kağıt gibi bişey bıraktı.
"Gözlerini açabilirsin "
Gözlerimi açtığımda inanamadım.
"Gideriz değil mi?" Dedi mi-cha.
"K-k-k-kon......."
Mi-cha onaylar gibi başını salladı.



------------------
Mi-chanın anlatımından
--------------------------------------
Bts konserinin biletini cho-heeye gösterdiğimde cidden şok oldu ve konuşamadı.Sonra kekeleyerek inanamayarak sormaya çalıştığında onayladım.
Öyle bi çığlık attı ki kulağımı tıkadım.Küçük çocuk gibi zıplamaya başladı.Evi talan etti resmen bilete sarılarak çıldırıyodu.Çok mutlu olmuştu.Şuan cidden çıldırıyodu ve deli gibiydi.Bu hali beni gülme krizine sokmaya yetmişti.
Baya bi süre böyle geçtikten sonra heyecanla gelip bağırmaya başladı.
"Gidiyoruz dimi?"
Bende "tabiki" diye bağırdım ve sarılarak zıplamaya başladık.Konser 3 gün sonraydı.Ve cho-heenin bu üç günü harika bi şekilde mutlu ve delice geçirceğine emindim.

Cho-hee'nin  anlatımından
------------------------------
Cidden inanamıyordum.En çok istediğim şeylerden biriydi.En sevdiğim grubun konserine gitmek rüya gibi bişeydi.En önemliside jiminin gerçek olarak şarkı söyleşini dinlemek ve dansını izlemek.
"Mi-cha cidden nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum .Teşekkür az kalır o kadar mutluyumki şuan."
"Ne demek canım,çok eğlenicez sen onu düşün tabi orda bayılmazsan." Dedi ve göz kırptı.
Bende gülümsedim.
"Bu arada konserde biraz arkalardayız en önleri çok isterdim ama hepsi alınmıştı ama merak etme yine yakın sayılır"
"Olsun arkada olur yeterki orda olalım.ben en arkadada olsak mutluluktan uçarım "
O da gülümsedi bende.
"Mi-cha kanka az şarkı öğrende sonra böyle mal mal bakma "bunu dedikten sonra kahkaha atmaya başladım. O da kahkaha atmaya başladı.
"Eeeee zaten bugün sizde kalıcam o zaman bunu kutlayabiliriz"
"Nasıl?"
"Şimdi gidip aynı pijamalardan alcaz .Nasılsa bugün pazar .Yarında okula gitmeyiz.İstediğimiz saatte uyanıp konser için bişeyler bakarız.
"Ya mi-chaaaa harikasın hangi ara düşündün bunları?"
"Şimdi"dedi ve güldü.
"Hadi hadi" dedikten sonra beni çekiştirmeye başladı.
Üstümdekileri çıkarıp bir pantolon bir tişört geçirdim.Onun üstündede şort ve tişört vardı.Mağazaya gittik ve tavşanlı bi pijama beğendik.İkimizde aynı pijamadan aldık.
"Niye aynı pijamadan aldık?"
"Ya kızlar gecesi sus"
"Peki"
Mağazadan çıktıktan sonra bir süre yürüdük .Sonra mi-cha önden koşmaya başladı.Mi-chanın nereye koştuğuna baktığımda o binaya doğru koşuyodu.Ve önünden durdu.
"3 gün sonra geliyoruz enişteeeee "diye avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı.herkes ona bakıyodu.Bende kahkahalarımı tutamadım.Bence hala orda değillerdir inşallahta değillerdir .Çünkü bu deli kızın çığlığını tüm herkes duymuştu.
"Deli " diye bağırarak sırtına bindim.
O da güldü ve böyle koşmaya başladı.Cidden dışardan bakanlar bize deli gözüyle bakıyolarsa haksız değiller.O kadar koştuki yorulunca durdu bende indim.baya gelmiştik ve geri dönmeliydik.Mi-chanın baktığı yere baktığımda kenarda durarak telefonda konuşan bi çocuğu gördüm .
"Mi-cha neye bakıyosun?"
"Yakışıklıymış"
Göz devirdim ve kolundan tutup çekmeye başladım.
Markete gittik ve istediğimiz canımız çeken herşeyi aldık.
"Çikolata reyonunu direk almalıydık bence"
"Bencede" ikimizde güldük.
Ordan çıktık ve elimiz dolu eve geldik.İkimizde pijamalarımızı giydik.Çok tatlı olmuştuk.Ayna selfiesi yaptıktan sonra abur cuburları sehpaya koyduk.Ve içeceklerimiz doldurduk.televizyonun karşısına geçtik.Telefona bakıp ara sıra gösterdiği komik şeylere gülmeden duramıyordum.
"Bi dakika bugün kızlar gecesi yapıyoruz ama en sevdiğimiz yemeği unuttuk."
Aynı anda
"Piiiiizzzzzaaaaaaaaaaa" diye bağırdık .
Telefondan aradım ve sipariş verdik.Pizzayı beklerken biraz dans ettik.Sonra mi-cha bana başından geçen komik olayları anlatırken kapı çaldı.Çok mutluydum pizza gelmiş olmalıydı. Mi-cha kapıyı açmaya gitti.Bende instagramda fan sayfalarının paylaştıklarına bakıyodum.

Mi-cha'nın anlatımından
---------------------------

Kapıyı mutlulukla açtım.İlk gördüğüm pizzalardı .Ve gülümsedim sonra kafamı kaldırdığımda belli etmemeye çalışsamda şaşırmıştım.Bu çocuk gezerken gördüğüm çocuktu.Ben motor süren bi tip zannetmiştim ama pizzacıymış.O yüzden elinde kask varmış.Tesadüfe bak .Neyse pizza daha önemliydi.parayıda verdikten sonra iyi günler dileyip kapıyı kapattım.İçeri elimde pizzalarla koştum.

----------------------
Cho-hee'nin anlatımından

"İşte bu pizza mükemmel be"
Kocaman bi ısırık aldım . (Bunu ramazanda yapmak istemezdim ama canınız çektiyse sorry dmdmmxmxx benim canım pizza çekiyo şuan mzmzzm)
"Cho-hee hani ben bi çocuğa bakıyodum sende beni çekmiştin hatta .O çocuk bu çocuktu.Pizzacı çocuk.Ya şuan korkuyorum tesadüf falan yaşıyorum.İnşallah aşık olmam.Yakışıklı ama abartı bi yakışıklılığı yok ve tipim değil"
Ben mi-chayı öylece dinleyip gülerken pizzaları yedik .
Sonra bts şarkısı açıp sıra sıra söylemeye başladım rap bölümleri onun vokal benimdi.Jiminin kısımları en iyi şekilde söylemeye çalışıyodum .Baya eğleniyoduk.Benim bu ruhumun bu kadar eğlenceli bi şekilde çıkacağını hiç düşünmezdim.Bian düşününce iyiki mi-cha var diyorum.O olmazsa şuan yine eski ben olarak üzgün üzgün otururdum.O kadar neşeliki.Bende öyleyim aslında öyleydim.Yıkılan hayallerim dolayısıyla değilim.Ama mi-cha beni o kadar mutlu ediyoki iyiki var.Mi-cha mutfağa gitti.Döndüğünde ağlamaklı bi sesle konuşmaya başladı.
"Cho-hee bişey dicem"
"Noldu iyi misin?"
"Kkkkkonnserr"
Kekeliyodu kesin kötü bişey oldu.
"İptal olmuş"
Suratım düştü bianda ve inanamadım.
"Ne nasıl ne ciddi misin saçmalama"
Sonra devam ettim.
"Koskoca konser niye iptal olsun?"
"Bts'in ulaşımında dolayı gecikme olmuş iptal olmuş gelemiceklermiş"
" İyide bts zaten burda değil mi biz senle gördük ya"
"ŞşşşŞşey senle gördüğümüz gün akşam yolculuğa çıkıp busana gitmişler yani şuan busandalar."
Bu sözlerle öyle kötü olmuştumki.
"Bi dakika bi dakika ben boşa mı konuştum yani"
"Hayır biz senleyken ordalarmış"
"Hayır onu demiyorum sen gittikten sonra gecenin bi köründe gittim ben oraya içimi döktüm" Bunları söylerken ağlamaya başlamıştım .Boşunaymış yani.Konserde iptal oldu zaten .
Birden mi-cha kahkaha atmaya başladı.
"Şaka şaka"
Bunu demesiyle bağırmaya başladım.
"Seni öldürcem mal"göz yaşlarımı sildim ve yastıkla onu kovalamaya başladım .Yastıkları atıyodum.Çoğu kafasına geliyodu.Gülmeye başladım.Sonunda yoruldu ve pes etti.Bende elimdeki yastıkla vurmaya başladım.
"Bunu ödeticem canım" dediğimde güldü bende güldüm.
Ben mutfağa su içmeye gittiğimde içerden ses geldi.
"Chooooo-heee"
İçeri gittiğimde konuşmaya başladı.
"Bu sefer büyük bi sıkıntımız var"
"Ya aynen aynen az çıkta oturayım"
"Cho-hee ben ciddiyim"
"Mi-cha bu seferde şakaysa seni cidden gebertirim"
"Hayır şaka değil"
"Noldu?"
"Biletleri kaybettim"
"Neeeeee" çığlık atmıştım ve devam ettim.
"Hayır hayır kaybetmemişsindir buluruz şimdi" sakin olmaya çalıştım
"Arayalım her yeri o kadar zıpladık"
"Cho-hee ben dışarıya bakayım belki gelirken düşürmüşümdür"
"Tamam lütfen mi-cha olabildiğince ara"
"Tamam bulucam"
Ben evi deli gibi aramaya her yere bakmaya başladım.

--------------------

Mi-chanın anlatımından

"Ya kahretsin cidden .Nolur bulayım .En son binada elimde tutup zıplıyodum .Naptım"
Bunları söylerken kafama vurmaya başladım
"Nasıl kaybederim ya böyle önemli bişeyi salak kafam?"
Oooffffff cidden kaybetmiştim ve yoktu.Diğer yerlere gittim sokaklara gittim .Yoktu.Binanın önünde olamazdı çünkü koşarken elimdeydi hatırlıyodum. Cho-hee'nin beni çektiği yere gidip bakmalıyım. Orayada baktığımdada yoktu.Hiç bi yerde yoktu .Çıldırmak üzereydim.
Ben ararken omzuma bi el dokundu.
"Bunu mu arıyosun?"

Hayal AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin