Nefse Son Bulma Çabalarım

76 8 2
                                    

Bazen nefse kurban olabiliyoruz sevgili DGR' lerim. Ben de bundan korkuyorum. bazen bakıyorum da hikayemde dini öğretmekten çok haram işleyen bir oğlanı anlatıyorum. Biz zaten bu haramları her yerde görüyoruz. Kitaplarda, hikayelerde, televizyonlarda baş karakterimiz bu günah-sevap bilmeyenler değiller mi? 

Farklı olur demiştim, benim hikayem. Yağmur benim gibi soğuk olur, fazla güzel olmaz, helalini bekler. Fakat Özgür' e aşık aşık bakıyor. Olmaz ki! Bu bilgisayar başına oturunca bütün kurgum 'okurların beğeneceği türden bir hikaye olsun' a dönüştü.

Fakat benim sevabı, Allah' ı, Resulü anlatmam lazımdı. Gerçek aşkı anlatmalıydım. Evet, aklımda üç güzel kurgu daha var. Yine dini anlatıyorum fakat haramlar da var. Hangi feraceli aşk üçgeninden kurtulamaz ki? Gerçek hayatta nerede bunun örneği?

Önemli olan okur sayısının artması değil, sevap sayısının artması. Küçüklüğümden beri bir şeyler öğretme arzum nefsimin kurbanı olacaksa olmaz olsun kurgularım! 

Nefsimi sorguladığım günlerdeyim. Bırakıyorum kurguyu, bırakıyorum hikayeyi, bırakıyorum yıllardır dilimden düşüremediğim Özgür ile Yağmur' u. 

Nefsimin ele geçiremeyeceği bir kurgu bulunca yazacağım inşaAllah.

Çünkü ben haramlardan kaçmak için çabalayan bir tesettürlüyken burada haramları yazamam. Bu yazdıklarımın bir faydası olmayacaksa hikayemi devam ettiremem. 

Sadece Rabbim' i anlatacağım, O' nun sevgisini kazanmak için kendisini adayan bir kız çok tutmaz piyasada, wattpad'de; biliyorum. Fakat böyle bir kurguyu zihnime ve kalbime iyice yerleştirirsem yayınlayacağım. Önemli olan gaflet uykusundan uyanabilmek. 

Yazarken bile sinirlendiğim bu haramlardan uzaklaşabilmek önemli olan.

Kalpler yalnız Allah 'ı (CC) anmakla huzur bulur.

O' nun adı yüreğimizi bir çiçek bahçesine çevirir.

O' na ibadet ederken midemizde kelebekler uçuşur.

Ben O' nun adını ikinci bir plana attığım hikayeyi istemiyorum. O' nun adını anarak huzur bulacağımız bir hikaye istiyorum.

Allah' a emanet olun...


KurtarıcıWhere stories live. Discover now