Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere kitap yazmak çok zordur. Bizde arkadaşım ile bu zorluğu çiğniyoruz. Ve "aşkın kollarında"kitabını sizin için yayımlıyoruz. İlk kitabımız, iğşallah beğenirsiniz. Mutlu okumalar. Yorum yapmayı unutmayın!!!
Bugün akşam çok mutluyum çünkü yarın üniversite hayatımın ilk günü olacaktı şu anda annem de hayatta olsaydı eminim ki oda çok mutlu olurdu. Annemin ölümünün tek suçlusu babamdı, annem hayattayken annemi umursamayan yine babamdı ve annem öldükten 3 gün sonra başka bir kadınla evlenip beni umursamadan başka çocuğu olan yine babamdı. Anlıyacağınız annemin ölümünün tek suçlusu babamdı.
Ama şimdi bunları düşünmeyeceğim. çünkü yarın yeni bir başlangıçla yeni bir sayfaya adım atacaktım. Bir koşu dolabımın yanına gidip yarın giyeceklerimi hazırlamak için gardro bumun kapağını açtım. Ve içeriden en güzel kıyafetlerimi çıkartıp bir deneme yaptım. Çok güzel olmuştum yarın için heyecanlı olduğum için üzerimi değiştirip pijamalarımı giyip ve dişlerimi fırçalayıp yatağıma yattım. Zaten uykum ağır olduğundan hemen uyumuştum. Sabahleyin arkadaşım Aylin in bana bağırma sesiyle uyandım.-Adaaa uyan artık geç kalıyoruz!!!
Bir hışımla gözlerimi açtım ve kapıya koştum. Beni pijamalarımla gören Aylin in yüz ifadesini görmeniz lazımdı. açıkçası ben bile korkmuştum
-bu ne hal daha giyinmemişsin bile Adaa!
Beni itekleyerek odama soktu ve giyinmemi söyledi. 10 dakikada üzerimi giyinip, saçlarımı yapıp aşağıya indim. Aylin her zaman ki gibi çok güzel olmuşsun demeyide unutmamıştı. Okul yakın olduğundan dolayı hemen okula doğru yürümeye başladık. Yürürken Aylin in sevgilisi Umut ile karşılaştık. çok yalaka bir şekilde sarıldılar ve birbirlerini öptüler.ben aşkı sevmeyen bir kızdım Bu benim için çok iğrençti. Oradaki yüz ifademi Umut görmüş olmalı ki birden bana
-senin sevgilin yokmu?
Diye bir soru yöneletti.
-hayır yok olmasınıda istemem açıkçası.
dediğimde beni pek umursamamışlardı. O arada da okula vardığımızı fark ettim. Tam koşacaktım ki bir elin çantamda olduğunu hissettim.
-immdaaaaat!!!!!
♡arkadaşlar ilk bölümümüz biraz kısa oldu özür dileriz ama en kısa zamanda 2. bölümümüzde yayımlayacagiz. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KOLLARINDA (ilk kitabımız )
Romancehem güzel hem de güzelliğinin farkında olmayan Bir kız.zaman akıp giderken kendini, güvende hissettiği kollara bırakıyor. ♥Aşkın Kollarında....