Hatırlatma :bu arada 2. bölümde koyduğumuz medya "ada'nın arkadaşı
Aylin in fotoğrafı🙂beğenmeyi yorum yapmayı unutmayın ♡♡♡Gelen babamdı .zaten tahminde etmiştim. bu yüzden korku ile kapıya bakmıştım. Bana aciz bir şekilde baktı.üzgündü anlayabiliyordum. ama yinede ondan nefret ediyordum.
Nasılsın? İyimisin?diye sordu. içimden
- sanane sanki beni çok umursuyorsunda .demek geldi ama demedim. sadece sustum anlamıştı, çok yanımda durmadı ve beni buraya getiren çocuğun yanına gitti ve;-delikanlı kızımı senmi getirdin?
-evet ben getird....
-senin adın ne?
-adım Ayaz.
-Bak Ayaz ,kızım Ada iyi değil .çok kötü gözüküyor .evinin adresini vericem.Adayı evine götüreceksin tamammı?
-olur.
-ama okul müdüründen izin almalıyız.
-ben alırım sizin almanıza gerek yok. çünkü okul benim okulum 3ay önce satın almıştım. o yüzden siz dert etmeyin ben hallederim.daha sonra ayaz yanıma geldi ve dedi ki;
-şimdi seni evine götürmem gerekiyor. sana bir hemşire göndericem o giyinmene yardım eder.ben arabayı getiricem. sen giyinince gideriz.dedi ve beni dinlemeden hemen çekti gitti. 10 dakikada hemşireninde yardımı ile giyindim ve kapı çaldı. Hemşire ;
-buyrun Ayaz bey .dediAyaz içeri girdi ve
-güzel hastamı almaya geldim.dedi.
Açıkçası çok utandım ve yüzüm kızardı. çünkü hayatımda ilk defa bir erkek bana böyle bir şey demişti.
'aslında ayaz da çok yakışıklıydı, cömert, centilmen ve karizmatikti .yani onu seversem şaşmamam gerekiyordu. birden
iğrendim, ben aşkı sevmiyordum. ama aşkı düşünüp, aşkı konuşuyordum. kesin bana bir şeyler olmuştu.-Adaaaaa!!!
-hıh! efendim. n'oldu?
-dalıp gittin ada. kimi düşünüyordun? yoksaa.....
-öff nevar yaa.. aşk meşk diyeceksen ben aşkı da sevmem meşkide .bana uyduruk uyduruk şeylerle gelme.
-tamam yaa özür dilerim öyle demek istemedim.
-ya nasıl demek istedin?yalan söyleme.
-tamam ada sen kazandın hadi gidelim.derdemez. hemen ayağa kalkmaya çalıştım ama bir anda başım döndü ve salak gibi kendime çelme attım .o an çok korkup refleks olarak gözlerimi kapattım. Gözlerimi açtığımda kendimi Ayaz ın kollarında buldum. hemen Ayazı geriye ittim ve sapık deyip kapıya doğru yürümeye çalıştım birazda olsa başım dönüyor kollarım ağrıyordu. çünkü çantamı kaptırmamak için çantamı tutarken 3 metre kadar sürüklenmiş, kollarım ağrımıştı. hala şu anda da ağrımaya devam ediyordu .
ve yine çantam aklıma geldi, Ayaz a sormak için arkamı döndüğümde Ayaz ile çarpışmış burnum acıyordu. ve ikimizde kahkahalara boğulmuştuk.😘😘beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın CANLAR .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KOLLARINDA (ilk kitabımız )
Romancehem güzel hem de güzelliğinin farkında olmayan Bir kız.zaman akıp giderken kendini, güvende hissettiği kollara bırakıyor. ♥Aşkın Kollarında....