Birisi çantamı almaya çalışıyor ve beni de 3 metre kadar sürüklüyordu. Kafamı sert bir yere çarptım ve gerisini hatırlayamıyorum.
Umut un arkadaşı Ayaz ın ağzından :kızın sürüklediğini gördüğümde çanta yerine kıza koştum,hemen kızı kucaklayıp siyah spor arabama bindirip hızlı bir şekilde babamın hastanesine götürdüm. Kız çok güzel ve çok narindi. üzerinde siyah pantolon ve beyaz gömleği vardı. saçları kestane rengi ve düzdü .
Bu arada polislerde kızın çantasını bulup bana getirmişlerdi. Kız yavaşça gözlerini açmaya başlıyordu.Ada nın ağzından ;
gözlerimi açtığımda baş ucumda duran,bana doğru bakan bir erkek vardı.Aşkı sevmem ama bu erkek gercektende çok yakışıklıydı. ve bana doğru bakarken çok da tatlı görünüyordu. hemen gözlerimi açtım ve doğrulmaya çalıştım. ne yazikki dogrulamadim. çünkü kolumda serum vardı. dogrulmaya çalıştığımda ise canım çok yanmış gözümden 1 damla yaş düşmüştü. adını bilmediğim çocuk beni dogrulmaya çalışırken gördüğünde o da oturduğu yerden ziplarcasina kalkıp ağzından şu kelimeyi yuvarlamıştı "serummmm"
şu an ağlıyordum çünkü serum kolumdan çıkmış canım yanıyor ve kolum kanıyordu. Kana baktıkça da hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlıyordum.Birden adını bilmediğim erkek koşarak kapıdan çıktı ve gitti. SEN DE KİMSİN? NEREYE GİDİYORSUN?
bile demeden odadan çıkıp gitmişti. ben ise hala ağlıyor, hemşire gelir diye çaresizce bekliyordum. 2 dk sonra aynı erkek elinde peçete, serum ve iğne yanında hemşire ile gelmişti. ağlasam da yüzümde küçük bir tebessüm olmuştu ve ağzımdan
"SEN KİMSİN? BEN NEDEN BURADAYIM? BENİ NEDEN BIRAKMADIN? ÇANTAM NEREDE?
aklımda bir sürü soru vardı. ve ne yapacağımı bilmiyordum. yüzümdeki küçük tebessümü de atıp tekrardan ağlamaya başlamıştım. yavaşça kapı açıldı ve kapıya doğru korku ile baktım. 😮😮😮Canlar beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın
♡♡♡♡♡♡3. bölüm de görüşmek üzere 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KOLLARINDA (ilk kitabımız )
Romancehem güzel hem de güzelliğinin farkında olmayan Bir kız.zaman akıp giderken kendini, güvende hissettiği kollara bırakıyor. ♥Aşkın Kollarında....