1. kapitolka

63 3 0
                                    

Ahoj, jmenuju se Ema a žila jsem v Londýně. Je mi 15let. Teď bydlím v česku, v Brně. Naučila jsem se mluvit česky. Mám tady hodně kamarádek a taky kamarádů. Přistěhovali jsme se sem, protože mě v Londýně pomlouvali a jezdili jsme sem k tetě a mě se tady líbilo. Jsem tu ráda.

2. den

Přišli jsme do školy s mojí nejlepší kamarádkou Andy a sedli jsme si do lavic. Paní učitelka přivedla jednoho nového žáka do třídy a představila nám ho. ,,Tak děti máme nového žáka který se jmenuje Alex." Musel si sednout vedle mě, protože nebylo nikde jinde místo. Byl docela hezký. Vypadal takhle: modré oči, hnědo blonďaté vlasy, vysoký, štíhlí. Paní učitelka mu řekla ať se kouká ke mě do učebnic než mu příjdou nové. Tak jsme se začali kamarádit a byly jsme kamarádi. Měli jsme naši partu do které jsme přijali i Alexe. V partě jsou: Ema(já), Lily, Tom, Andrea, Lukáš a teď i Alex.

3. den

,,Dnes je Valentýn." oznámila nám učitelka, když se rozdávali psaníčka. Dostala jsem 10 psaníček a jeden dárek k jednomu z psaníček. Přečetla jsem si je ve škole o přestávce:

1.

Ahoj Emo, hezkej Valentýn přeju.

Vašek

2.

Ahoj Elinko nechtěla by si se někdy sejít?

(ani neví jak se jmenuju, jmenuju se Ema) Michal

3.

Bla, bla, bla.........

Blá, bla, blá

4., 5., 6., 7., 8., 9.

To stejný jako u trojky

10.

Ahoj Emo,

já vím, že jsme jenom kamarádi, ale od chvíle co jsem tě viděl jsem se do tebe zamiloval. Chtěl bych s tebou chodit. Jestli se mnou chodit chceš přijď k řece.

Tvůj: Alex

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat