6. kapitola 😊

22 1 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a koukla se na mobil. Psal mi někdo koho neznám...
Ale byl to kluk. Hmm divný...

On: Ahoj koťátko, jakpak ses vyspinkala😘

Já: Kdo jsi??? A neříkej mi koťátko 😠

On: Ale notak Eminko...

Já: Jak znáš moje jméno???

On: neřeknu...

Já: jak se jmenuješ?

On: neřeknu...

Já: tak to si se mnou nepiš!!!

On: no dobře, jsem Steve.

Já: hmm

Steve: co je???

Já: nic 😜

Steve: miluju tě 😍😍😘😘

Já: ale já tebe ne!!!

O ROK POZDĚJI

,,Tak třído. Tohle je náš nový žák a jmenuje se Steve Black. Dane přesaď se k Tomovi a Steve si sedne vedle Emy. Tak šup šup." Cinkl mi mobil. Zase Steve.

Steve: tak co jsi spokojená???

Já: to jsi ty?

Steve: jj ;*

Já: nenavidim tě 😠😠

Steve: já tě miluju...

Jdi do prdele Steve. Ne nepůjdu...  Ale půjdeš. Přihlásila jsem se a řekla. Paní učitelko Steve opisuje. On si stoupl a zaječel. Nene to není pravda!!!,, Jste oba po škole.!!! " Já tě tak nenávidím Steve.,,A já tebe tak miluju." A poslal mi vzdušný polibek. To je debil.

Všichni už odcházeli jenom já se Stevem jsme tam zůstali. Učitelka nás zamkla. Je to v jejím zvyku. (bohužel)...
,,Tak co princezno???" řekl a začal se ke mně přibližovat... Co to děláš? Steve nech toho!!! Chytl mě za boky a začal mě líbat. Já jsem se odtrhla a řekla jsem mu. Steve já mám kluka...!
,,Aha, ale stejně tě miluju.! " Jsi dement!!!,,Když si to myslíš..." Nesahej na mě.!

Začal mě líbat 😘. Já jsem začala spolupracovat? Co, já nejsem normální!!! Ale co Alex??? Steve nech toho! Co na to řekne Alex.,,Já nevím, řekneš mu, že spolu chodíme..." Ne, tak to v žádném případě!!! Zapomeň!!!
,,Nikdy..." a začal mě znovu líbat... Jak to řeknu Alexovi..? Když jsme se líbali někdo odemykal a my jsme si toho nevšimli... Přišla tam učitelka.,,Doufám, že neruším." Tak jsme šli domů. Hmm to je divné Steve jde se mnou. Kam jdeš Steve?,,No já bydlím tady v tom domě." A sakra, bydlí ve stejném domě a i ve stejném patře a hned vedle nás...,,Tak ahojky kočičko..."

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat