9. kapitolka 🌞

15 0 0
                                    

Ve škole nebylo nic nového. Hned jak jsem přišla domů tak jsem šla zazvonit na byt Steva. "Je Steve doma?" zeptala jsem se jeho matky. "Jistě, pojď dál Emo!" řekla. "Děkuji." řekla jsem a šla dovnitř.

Steva mamka ho zavolala a já Steva obejmula. Byl to skvělí pocit být zase u něho. Vzal mě k sobě do pokoje. "Tak co by jsi chtěla dělat?" zeptal se mě a já jsem řekla, že nevím. "Steve já jsem se ti chtěla omluvit za to minule. Já jsem jenom byla naštvaná... Promiň!" řekla jsem a málem jsem se rozbrečela. Steve mi dal pusu a řekl, že je to v pořádku.
Nakonec jsme se rozhodli, že budeme koukat na filmy.

Tak jsme se koukali a Steve mě chytil za ruku. "Nechceš u nás spát?" řekl. "Tak ok, ale dojdu si domů pro věci." řekla jsem a Steve šel se mnou. Řekla jsem to mamce a šla jsem.

Když jsme šli spát tak jsem nejdřív chtěla spát na zemi, ale Steve mě vzal k sobě do postele. Byl to skvělí pocit ležet u něho, ale bylo mi to docela trapné, když spolu ještě nechodíme a tak když usnul, jsem si šla lehnout na zem.

Ráno:
"Ahoj Steve!"
"Ahoj zlato. Co to děláš tam na zemi?" zeptal se mě.
"J-já jsem spadla z postele." trošku jsem zalhala.
"Jo jasně... Pojď půjdeme se najíst. Naši nejsou doma tak jsme tady sami nevadí?"
"Ne vpohodě." řekla jsem a šla jsem dolů do kuchyně, kde byla nachystaná snídaně.

Sedla jsem si a čekala na Steva.
Když přišel tak jsme se najedli a já šla do koupelny na ranní higienu.

Z POHLEDU STEVA:
Tak teď odešla a já to teď musím všechno nachystat. Šel jsem do pokoje a tam jsem ustlal postel a nachystal jí tak, abych jí mohl zatáhnout do postele. Snadto chápete. Miluju jí a chci jí.
"Eminko, pojď sem prosím." zavolal jsem a čekal co mi odpoví.
"Za 10 minut tam jsem." řekla teda spíš zakřičela...
Šel jsem se svléct a hup do postele. Tam jsem počkal a Ema vylezla z koupelny. Ještě nebyla namalovaná ani oblečená a šla jenom v ručníku. Já jsem měl spoďáry. A jak teď?

Ema:
Nechápu proč je v posteli.?!
"Co jsi potřeboval?"
"Pojď sem Emo!"
"Ok, ale pořád nechápu proč?" řekla jsem a sedla jsem si na postel.
Najednou mi Steve strhl ručník a já byla nahá.
"Ty jsi debil.! Dej sem ten ručník!!! Okamžitě!!!" zaječela jsem, protože jsem na něj byla naštvaná! Ale on mi ho nechtěl dát. Vzal mě pod peřinu a já jsem si uvědomila kam tím míří...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 19, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat