~Bilinmeyen sırlar~

31 2 1
                                    

Merhabaaaa, kankatoycanpinginklerr!!💦
Malesef bende sınır koyacağım kızmayın please! 💥

Oy=+10
Yorum=+10
Okunma=+10

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Git! Git buradan! Yaklaşma bana sakın!!

"Gelme! G-git burdan! Gelme peşimden git!!"

"Ahh"

Yataktan şok içinde kalktım, gene ve gene o sikik kâbuslarımdan birini görmüştüm. 'O-o gitmedi beni gözetliyor g-gene beni kaçıracak' aklımdan tam da bunlar geçiyordu. B-bilmiyorum ben ben..yapmıyorum, bu kabuslar iki senedir beynimi  kemirip psikolojimi alt üst ediyordu.

Iki sene önce...

'Benimle evlenir misin'

'Ah, hadi ama Ateş, ikimizinde kariyerleri var...'

' evlilik kariyeri öldürmez sevgilim...'

' ah, hayır inanki çok saçma bir düşünce, yani şimdi evleneceğiz yanlış yakınlaşmalar olacak ve..ve belkide bazı hatalarımızın sonucunda çocuğumuz bile olabilir..."

" neden, çocuk neşe kaynağıdır evin düzenini o kurar, işle evliliğin, çocuğun bir engel olacağını şuana kadar hiç görmemiştim. Yoksa sen, teklifimi kabul etmiyor musun?"

" Bilir misin, evlilik aşkı öldürür diye sıkça  denen bir söz vardır, işte, işte ben o söze inanıyorum..."

' Bende o düşünceyi  hep yargılamışımdır, inan ki çok saçma. Bir insan sevdiğini yürekten seviyorsa, aşkı gerçekse evlenip ona sonsuza kadar sahip olmak ister...'

' sahip olmak, inanki evliliğe daha hazır değilim Ateş, üzgünüm. Bu konuda kariyer seçimim daha ağır basıyor...'

' b-bu çok saçma, ikimizde birbirimizi seviyoruz. Evlenmeliyiz anlıyor musun? Ben sana sahip olmak için bırak günleri, dakikaları bile sayıyorum Defne..."

'Sahip olmak mı s-sen bunun için mi-'

' ah hayır, yani tabiki her erkek gibi öyle bir hislerim oluyor Defne buna saygı duymalısın...'

' n-nesine saygı duymalıyım Ateş, sen beni seks için evlenmeye zorluyorsun, h-hayır!'

' güzelim, dedim ya her erkek gib-'

' kes sesini! B-ben evlenmeyeceğim ben hazır hissetmiyorum kendimi. Aklımın ucundan bile geçmemişti evlilik. Ya bunu unutursun Ateş, yada ayrılmak zorunda kalacağım. '

' ahah, bebeğim o iş biraz sıkıntılı...'

' n-ne sıkıntısı...'

' sana fazlasıyla aşığım ve seni arzuluyorum.'

' bende evlenmek istemiyorum.'

' benimle evleneceksin.'

' asla!'

' zorundasın.'

'Hayır, değilim!.'

'Artık çok geç bebeğim,'

Karşımda ki efsane  dizayn edilmiş masanın karşısında ki sandalyede  oturmuş kaşları benim verdiğim cevaplara yani onu reddedişime Sinirlenmiş duruyordu. Ve Ateş'in son cümlesi beni oldukça korkutmaya başlamıştı. Onu seviyordum, fakat ben evlenmek istemiyordum, daha doğrusu şuanlık aklımdan öyle birşey geçmiyordu. Kariyer benim için çok önemliydi, şuana kadar uğraştığım çabaladığım, dişimi tırnağıma takıp, iş yerlerinde sabahladığım günleri es geçip kariyerimi heba edemezdim. Düşüncelerimle dalıp giderken biranda kalçamı yaydığım sandalyeden havalanmıştım. Ne olduğunu çözmeye çalışırken paniklemeye başlamıştım. Ateş beni omzuna almıştı. Tiz çığlıklarımla Ateş'in sırtının üstünde bulunan ellerimi kullanıp en sert gücümü kullandım. Ama nafileydi, Ateş bir  milim bile kıpırdamadığına göre, onun için attığım yumruklar bir hiçti sanırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Evli ve öfkeli~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin