korte deel

53 6 14
                                    

'Eline jij,*&#%€ sukkel je hebt me niet wakker gemaakt a megool!":zegt stefenie boos. "Wajow...rustig. Zeg ik nijdig. Die stomme steef de teef moet ALTIJD zo doen hè?! Wajow kan ze niet wat rustiger doen. Ze is toch nu wakker?waarom moet ze zo doen?! "Je bent toch nu wakker?dus je hoeft niet zo te doen!". En noem me geen megool meer of ik'... " steef en elee!wie heeft jullie zo opgevoed?!zijn jullie marokanen ofzo?  Schreeuwt men moeder. "god geef ons een plek waar je geen marokanen vind, Met joden kan ik leven maar met die arabieren niet" : bid ma. Me moedet HAAT iemigranten. Ik mag alleen met nederlanders omgaan van haar. Maar gelukkig ben ik met de ENIGE 6 iemigranten bevriend. Zij weten niets van mijn moeder en dat wil ik zo houden. Ik hoop echt dat we gaan verhuizen,het is hier ZO saai! Steef had zelfs met marokaan. Dat weet ma niet. Ik zit op het: 6de advies. Ik zat in de 1ste en ga nu naar de 2de!!!! Steef zit op het: 4de keer. Voor:T\HAVO-VMBO, HAVO,HAVO\VWO en VWO atheneum. Zij doet havo. Ik doe eerste jaar atheneum en daarna gymnasium(ik ben ECHT niet slim maar ben intiliegent).hoe dan ook vandaag begint mijn 2de jaar... 2C guppie komt er aan!
"Ontbijt staat klaar!" :zegt mijn moeder. "Gerard heb jij al de factuur gekregen?" :vraagt mijn moeder. "Welke factuur? O die bedoel je  nee nog niet,waarom"? :Vraagt mijn vader
" wat is een faktuur?,mamo?" vraagt mijn broertje thomas. "Een factuur is een rekening,lijst van een afgeleverde goederen die ik en papa hebben besteld bijv, en die moeten we betalen." zegt men ma. "Steef en elee hebben julie al julie boeken'? Zegt me. Moeder. " ja" zeggen we. "Okè opschieten anders komen jullie te laat.". " doei liefies!"  "doei mamietje" zeggen we en we kussen pa en ma.
Zo ik ben benieuwt hoe vandaag zal worden...
DEEL:1

DEEL:1

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
MAG IK?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu