Goeden morgen allemaal hoe was jullie vakantie? Zegt slobber. Goed. Zucht de klas. Oke,sla page 5open en dan beginnen we. Zegt slobber. De klas zucht. Als slobber zit te vertelle. Kijkt eline naar louise. Louise is echt mooi. Ze heeft bruine haren met donker groene ogen. Dounja heeft donker blonde haren met blauwe groene ogen. Tanja heeft blonde haren met blauwe ogen en sproeten. Chemea heeft bruin haar met licht bruine ogen.kathy heeft bruine haren met donker groene ogen. Zij zelf heeft groene ogen en blond bruine haren. Veel mensen zeggen dat ze knap is. Maar eline betwijfeld dat. Ze vind steef mooier. En sterre? Als je aan sterre denkt hoe zal zij er uitzien?want ze ziet er HEEL anders uit als alle andere sterre's (vertel me in de comments waar jij aan denkt als je de naam sterre hoort en hoe je denkt dat ze in dat verhaal er uitziet) en mevrouw eline kun jij dit misschien uitleggen? Zegt meneer slobber. Wacht wat?,o ik bedoel ja hoor. Zeg ik. Louise help! Fluister ik.
Zeg 4,68 . fluistert louise. Uhm 4,68. Zeg ik zacht. Wat? Zegt slobber ik hoor je niet. 4,68! Zeg ik nijdig. Hou kom je daar op? Eeew het is wel goed hoor. Zegt slobber vals. Uhm... Zeg ik stil. Opeens komt de dericteur vonk binnen. Eline je ouders zijn er,er is iets belangrijks. Zegt de vonk. Uhhhh... Oke zegt ze opgelucht en aarzelent. Ze voelt 1000000000000 blikken. Kom maar mee. Zegt de vonk. Als ze de kamer binnen komt ziet ze haar moeder triest kijken met thomas en steef de teef. Wat is er? Vraag eline zacht. Er is paniek. Zegt ma even is hef stil. Je weet toch die factuur,... Die kunnen we niet betalen. En je vader heeft ook noch eens schulden gekregen. Daardoor kunnen we niet meer hier wonen maar gaan we naar een andere wijk: het noorden wind... Zegt haar moeder zielig. Maar... Louise , dounja en chemea dan? Zegt ze. Dan realizeer ze zich dat haar moeder niks van hun weet. Wie!? Zegt haar moeder boos. Zijn dat geen marokanen!? Zegt men ma. Nee, zijn dania en cherety marokkaanse namen? Zeg ik snel. Me moeder kijkt me strak aan. Dan zegt de vonk snel. Raak maar niet is paniek. Ik ben in paniek!, denkt eline.
JE LEEST
MAG IK?
Non-Fictionooit is afgevraagt hoe het is om niet te geloven wat je wilt?,niet met de mensen mag gaan van wie je houdt...altijd gezeur horen van:jij bent minder waardig enzo.bij eline gebeurt dat,zeag zich zelf niet zijn.haar ouders hebben en pest aan:moslims...