🎆logeren🎆

29 4 0
                                    

De week ging voorbij. Eline zou dinsdag bij dounja logeren maar dounja moest naar de ortho dus van vrijdag t\m maandag slapen ze bij elkaar.
Naar dounja:
Hooooooiii!!!!! Zegt che.
Sorry moet WEER stoppen.straks vervolg!!!!
                            Verder:
"Hè vieze hond!,elie hoe gaat het schat?" "goe met je?" zeg ik. "Ja"
"Hahhah wat gaan we eten?,mama heeft honger!" zegt louise. "A dik we gaan zo eten eerst chips en dan domino, safi blij?" zegt dounja. "Ja tuurlijk habiba" lacht louise. "Waar zijn je ouders?" zeg ik. "Awww baby men ouders zijn weg, denk je ik ben 3ofzo?" zegt dounja. "Gast kan niet zijn jou ouders ZO chil?!" zegt chemea. "Nee men broer is er met zen vriend achmed". 'O,rachid of younis?" "rachid, younis is op vakantie." opeens gaat de bel. "Maak open het is tanja denk ik." zegt louise. "Misschien, of het is kathy." zeg ik. 'Doe open slaapkoppen!" en de broer van dounja komt naar beneden. "Wow, sinds wanneer kom jij zo snel aan rennen voor de bel?" zegt dounja. Uh...pizza? Zegt hij. "Die komt om 8uur zo dombo ga". Zegt chemea. " of het is een meisje..." zeg ik. Hij bloosd en zegt rood: "ga ga vieze honden, geen respect ofzo?!" "rach doe beter die deur open!" zegy dounja. "Kom we gaan naar de woomkamer" zegt tanja. 'Waarom is kathy er nog niet?' zeg ik. "Haar heeft rapport gesprek, ze moet mee als zus." zegt dounja.  "Eee wie is gekomen?" zegt chemea. "Ik zei toch een meisje" giechel ik. De rest giechelt mee. Als we willen kijken verstijven we. Het is...sterre! Met een ander meisje (die supper knap is). Ya...ya..yasmina... Stamelt dounja. "Wie?" zeggen we. "Hallo dounja". Opeens rent dounja weg. " uhhh ze moest nodig plassen?.." stammel ik. "Oke mooi meisje,je haar is echt mooi en die top past bij je ogen, mijn naam is yasmina ik ben de nicht van dounja en rachid." zegt ze poes lief. "Ja, dit zijn eline,tanja,louise,sterre en chamea. Kethy komt straks" zegt rachid. "Ik ga naar dounja." zegt tanja bits. "Uhhhh wij ook" zeg ik. Toen we naar boven gingen zaggen we dounja huilen. "Wat is er habiba?" zegt che "wajow die bitch moet weer komen toch!,ze verpest ALLES!straks gaat ze weer dingen stelen en dan krijg IK de schuld! Verdorie is men broer op der verliefd, en...en..." stotert ze. "Rustig doun..." zegt louise. "Wie of WAT is zij? En vertel ons alles wanr hoe ze keek beviel me NIET! Zegt tanja. Tanja,dounja en Chemea zijn ECHT precies het zelfde ik probeerde zo ook te zijn maar het lukte niet. " nou yasmina is mijn nicht, ze lijkt poeslief maat is een echte bitch. Je wil niet weten wat ze allemaal heeft gedaan. Ze heeft mijn poppen dood gemaakt! Alles thuis en bij hun stukgemaalt enzo. En wie krijgt de schuld?! IK." 
"Ze is het kut man" zeg ik. Opeens stormde een idee in men hooft. "Wat nou als we deze nacht...grieuwlijk maken..." "wat?" zegt Chemea. Dan fluister ik het plan. Dan komt de broer van dounja: "Dounja je vriendin is er, em doe niet zo kut en wees lief voor yasmina." " doe niet zo kut en wees lief voor der." imieteerd Chemea.
"Hahhahaha is ze je hondje ofzo?"  "nee,hou je mond en kom naar benede a ezel." ik zag dat dounja bijna ging ontploffen en zei: "kom we legge. Kathy alles uit." "oke". Zei ze. Het was een hele klus om kathy ALLES uit te leggen. Eers moesten we sterre en yasmina weg jagen (de boyz waren al weg) dounja zei dat yasmina van make-up hield, dus had tanja een plan. " yasmina welke make-up vind jij het mooist? Kom naar boven". "Sterre kom mee". " nee" zei sterre. "Wat nee?, laat je je zo zitten?! Ga naaf boven mei, en maak je mooi. Zei Chemea vast beraden. " wat?,...uh..." stamelde sterre. "Ja ok ik kom mee." zegt Chemea. "Waarom kommen jullie niet mee?" zegt sterre. "Wij houden niet van make-up weet je toch? Wouw wij zijn friends toch." zegt dounja. Eerlijk gezegt is dat niet geloggen. "Uhhhh ik...." zegt kathy. Dan schopt dounja haar. Als ze weg zijn vertel ik het. "Wat was dat?" zegt kathy. We moesten je iets zeggen. "Iets geheims voor dit allemaal?" zegt kathy op het einde van het verhaal. "Uhh ja" zegt dounja. "Tanja kon der ook gewoon afleide en dan zoude. Wij naar de keuken gaan ofzo, of ik zou naar de wc gaan en jullie zouden me appen." wouw ik voelde ECHT dom. "Ja maar hou zouden we dan zeggen ga naar de wc" zei ik. "Afleide dombo's". " tfoe kom we halen  ze rest". Zei dounja. Toen viel men oog op de tas van yasmina. "Kijk, yasmina'd tas." zei ik. "Kom er gaan kijken" zei dounja. "Een phone" zei kathy. "Hu?,ze had haar tele toch naar boven meegenomen?. Zei ik. " ja dit is een andere kom we gaan kijken" zei dounja. Opeens hoorden we ze aan lopen. "Snel doe die tas dicht!" zei dounja tegen kathy. "Met de tele er in?" "nee,ik wil straks kijken." zeg ik. "Okkie"
Mensen ik ben moe met schrijven ik heb hele kramp straks vervolg
XXX❤

 "Okkie" Mensen ik ben moe met schrijven ik heb hele kramp straks vervolgXXX❤

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Verder💕
"Snel sukkels!" zegt dounja hyper. "We zijn al klaar!,nu praten." "over wat?" weet ik veel,over school." ben ik nird ofzo?". En ik en dounja gaan verer met kwebelen. "Over wat praten jullie?" zegt yasmina als ze binnen komt. "Uh...i know..." zeg ik. "Je mag hiet alleen: arabisch,nederlands,soesies,spaans óf frans praten. Dounja zeg eens wat tegen je gast!" zei ze poes en bitchie achtig. Ik staarde haar met open mond aan.
"Ik doe niet wat JIJ zegt!, en met zo en toon praat je niet tegen me, of anders wollah je krijgt spijt." zegt dounja nijdig. "Eeeehhhh rachid!, OMG!, kijk hoe ze tegen MIJ praat". Zegt ze hulpeloos terug. Voor ra iets kan zeggen onderbreekt che hem. " nu hulpeloze meisje spelen hè?! Zegt che boos. "Kijk naar die mensen in syrië die hebben recht om te huilen enz... Jij hebt GEEN ÈÈN recht. En zo wel zeg het me dan, dan kan k kijken en luisteren." zeg ik. En zo gingen we verder met kibbelen. "Oke STOP!" schreeuwt ra heel hard. "Yasmina heeft gelijk, dus ophouden anders sluit k jullie op, behalfe yasminatje." zegt ra. "Yasminatje?,weet je kill... Zegt che. Dan houd kathy haar tegen en knipoogt naar ons: " we laten het" "uh...ja de wereld word er nie mooier van hè?" zeg k. Dan zie k dat de rest (behalfe yasmina en sterre en rach)het ook heeft gesnapt. Dan horen we de deur bel. "O dat zal vást de pizza zijn". Zegt ze met een kak stem. Sterre kunnen we aam dus zeggen we: " goh word je nu kakerige dame voor yas?" MINA!: zegt yas. "O, sorry mìna bedoel k". Zeg k. " Hallo pizza, welke wil jij yasminatje?" "uhhh idk." "nou jij krijgt wel die domino duner." zegt rach poes lief. "O thx, ja hahah jouw mag k wel met die nederlander." sterre bloost. ''oke de pizza is er, welke film wil je kijken yasmine." zegt ra. ''idk, laat hun kiezen." ''zeker?'' ''ja''. ''nou dan kies een goeie film''. we gingen verleggen. ''we zouden de film toch griezelig maken?, nou k heb een idee.'' zeg k. ''vertel!!!!!'' zeggen ze. ''nou we zouden toch de avond eng maken, we blijven een week bij je en yasmina natuurlijk ook, nou we maken deze nacht ZO eng en laten niet merken dat wij bang zijn. zij zal natuurlijk niet willen merken dat we bang zijn, dus gaat ze stoer doen." OMG!, elie perfect idee!. zegt doun. 'we doen het zelfde bij haar broer'' zegt louise. ''en we komen achter het geheim van der telephone.'' ''jaaaaaaaaaaaaaaaaa, welke film gaan we doen?'' zegt che. we kijken elkaar strak aan het zeggen: ''paranormal 4''. ''OMG k kon 3maanden niet slapen'' zei kathy. ''ja hoe gaan we dit doen?'' zeg k. dounja: '''nou zo: we gaan bij de muur zitten met dekens en kussens.'' 'laat mij yas ompraten'. zegt tan ''k help mee' zegt louise. ''oke uhhh... oja: met kussens enzo, k kan wel tegen horror.'' ''uhum....'' zegt tan. ''wel het meeste dus hou je bek''. zegt doun. ''k ga verder: uhh... oja hahahahaha als iets engs komt gooi k met chips of pop, en de als of je kijkt. kijk maar naar die plant, of naar yas.'''hahahahaha dat word lachen!'' zegt kathy.

MAG IK?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu