terug

41 5 9
                                    

Als ik aan kom word ik meteen omhelst door kathy(bestie niet omdat ze geen moslim is)dounja, louise, tanja, cheama(sheema) en sterre. Mijn vrienden groep. Ik HOU van deze mensen. Behalven sterre de tut dame. Haar moeder is bestie van mijn moeder...dus je snapt al,we werden "gekopeld" dounja: "habbiba's hoe gaat het met jullie a viezerikken" ik HOU er van hoe ze praat. Sterre kijkt verveeld en zegt: goed,nog steeds dat gepraat?. Dounja: ewa wat is er met jou a b*ich? Denk je we zijn hier in een prerpark ofzo? Ja,als je je verveelt ga je naar hun en ga je ons met rust laten,ewa ze komt eerste dag al zo?!. Zegt chemea. Sterre bloost:oke...sorry. Sterre is ECHT bang voor hun.lekker voor doe b*tch ze heeft geen vrienden en daarom komt ze naar ons. Kom we moeten snel gaan wiskunde begint!. Zegt kethy. Tfoe moeten we naar die ene slobber! Zegt dounja. Halloooo iek bien slobber en ben supper saai. Ik heb gien hair en als ik je wat uit kom leggen spug ik je under, ik kom uit de planeet:saaierige spug. En ben supper uderwets. Mien moeder hieft main verlaten. Zal joe dag oek doen? Zegt dounja. Hhaahhhahaah waar is dounja nou?,ik zie der niet, ik zie alleen slobber meisjes kleren aan. O wacht dit is de dochter van slobber over 2000jaar. Zeg ik. Ooooo nu zie ik het. Hahahahahhahah.zegt dounja. Aaaawwww viezerikken. Zegt dounja. We moeten Nu echt gaan! Zegt kathy. Okeeeee. Zeggen we.

 Zeggen we

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
MAG IK?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu