#5 Stretnutie v Žiline

121 7 0
                                    

Tina sedela vo vlaku a rozmýšľala. Vedela že ho miluje ale či miluje aj on ju. To nevedela. Rozmýšľala nad tým: prečo jej vlastne dal lístok na ďalší utubering?

Zrazu jej zazvonil mobil, zľakla sa a pozrela do mobilu. Bola tam správa od mami. Vravela že hodinu pred skončením akcie jej ma Tina zavolať. Odpísala jej naspäť. Mobil si šuchla do vrecka a rozmýšľala ďalej.

Keď už bola v Žiline išla sa do najbližšieho hotela ubytovať a keďže už bol večer tak sa išla osprchovať a spať.

Ráno vstávala skoro, bolo asi 6:15.
Išla si umyť hlavu a vyfénovať. Keď už bola hotová pozrela sa von oknom. Bolo sychravo a tak sa rozhodla že si radšej zoberte mikinu. A išla dole tam zaplatila za noc, vrátila kľúče a vyrazila na utubering. Od jej hotela to bolo ďaleko, ale jej to neprekážalo mala ešte više hodiny času.

Keď tam dorazila tak tam už bolo veľa detí aj s ich rodičmi. Zastavil ju Gogo: ,,Hej! Ty si to dievča čo mi na minulom utuberingu dala tú krabicu, však?"
,, Áno, bola som to ja."
,, Tak ďakujem, bolo to výborné."
Poďakoval jej a odišiel za Slážom.

Krabice ktoré im vtedy dala, mali na sebe lístočky s menom youtubera ktorému patrila. Pod lístočkom bolo napísané:

Pochutnaj si!
(Najlepšie spotrebovať ešte dnes)

V krabiciach boli mini palacinky plnené nutelou.

Potom čo Gogo odišiel, išla hľadať MenTa a jeho crew. No našla len Tomáša a Radiho. Keďže bolo tesne pred vystúpením, tak boli už všetci youtuberi na pódiu.

Hľadala MenTa ale nikde ho nevidela. Bol tam ale nevidela ho kvôli GoGovi a Jirkovi.

MenT tam stál a pozoroval fanúšikov či tam nenájde Tinu. Keď ho volali na pódium všimol si ju. Zavolal ma všetkých ale pozeral sa na Tinu. Zamával. Ona mu zamávala naspäť a keďže bola hladná, lebo raňajky nemala, vytiahla z vaku krabicu s palacinkami. Ponúkla ja Tomáša a Radiho. Keď už ostalo trochu palaciniek, odložila ich späť do vaku a naďalej pozorovala čo sa deje na pódiu.

Keď sa vystúpenie skončilo tak MenT prišiel k svojmu stánku. Tam sa začali fotiť a podpisovať. Tina stala obďaleč a rozprávala sa s Radim a pýtala sa ho na to aký je MenT mimo kamery, neskôr sa k nim pridal aj Tomáš. Začali sa pýtať na ňu. Tina im ochotne odpovedala na ich zvedavé ale aj trochu škárlivé otázky. Keď sa MenT odfotil aj s posledným fanúšikom ktorý za ním prišiel. Potom prišiel k Tine.
Pozdravil ju:,,Som rád že si prišla."
,,A ja som rada že som tu" dopovedala a začala sa mierne červenať.

Skutočnosť Či SenOù les histoires vivent. Découvrez maintenant