Išla za nimi a pozorovala ich spoza opony. Keď sa vystúpenie pomaly končilo uvedomila si že čo sa na obede stalo, MenT jej prejavil lásku.
Prešlo niekoľko hodín a asi okolo štvrtej začalo prudko pršať, a väčšina išla do krytých priestorov ostatný odišli domov.
Na programe bolo ešte niekoľko predstavení. Hrali hry, rozprávali sa so svojimi fanúšikmi a zabávali ich. Zabávali sa tam všetci a Tina sa rozprávala s Tomášom a Radim.
Keď už bol večer a pomaly všetci odchádzali pršalo čím ďalej tím viac. Tina zavolala mame ale nezdvíhala, niekoľko krát to zopakovala ale aj tak jej nezdvíhala. Tina sa začala obávať čo sa jej mohlo stať.
Keď už boli všetci fanúšikovia preč pomaly odchádzali aj youtuberi. Tina odišla zadným vchodom, ostala tam stáť a čakala na mamu začala jej byť zima bola premočená na kosť a vak si chránila svojím telom aby nezmokol. Dvere za otvárali a zatvárali.
Zrazu sa dvere prudko otvorili, keďže Tina stála za dverami, tak ju trafili, zastonala od bolesti a spadla na zem. Na druhej strane dverí stal Gogo, zodvihol ju a zobral dnu.
Posadil ju k svojmu stánku daj jej svoju mikinu nech je v suchom. Plakala, nemala sa ako dostať domov. Keď odchádzal aj MenT všimol si ju. Pozval ju k sebe na hotel nech ma kde prespať.
Súhlasila a odišli do auta.
YOU ARE READING
Skutočnosť Či Sen
FanfictionPríbeh o Tine, ktorá sa spriatelí so slávnym youtuberom MenTom. Neskôr však zistí že sú viac ako len priatelia. V tom si však uvedomí čo sa vlastne stalo.