Capitolul 3

225 33 30
                                    

Mă bucur că aseară Eric m-a lăsat în pace, nu m-a bătut la cap. Oricum, am adormit foarte greu din cauza gândurilor. Adevărul este că încă țin la Sebastian, dar trebuie să mă concentrez la răzbunare. Eric nu va rămâne nepedepsit! Poate că voi uita tot ce mi-a spus el, dar nu voi uita cum m-a făcut să mă simt! Am două variante în minte, ca să-l rănesc şi mai tare pe Eric. Ori îl fac să sufere, lovindu-l cu vorbe urâte, ori mă comport frumos cu el ca să creadă că sunt de acord cu tot ce îmi face, iar după îl fac să sufere! Potrivit ar fi să folosesc amândouă variantele.

M-am îmbrăcat la fel cum am fost ieri şi m-am pieptănat. Rutina mea de dimineață a fost întreruptă din cauza lui Eric, care a dat buzna în camera mea.

- Bună dimineața, iubire!  a spus Eric cu un zâmbet senin pe față.

- Ieşi afară!  i-am zis eu.

- Exact asta mi-ai spus şi aseară, când am venit de la muncă! Nu e frumos, Alison!

- Doar, lasă-mă în pace!

Eric nu a renunțat uşor. S-a apropiat de mine, având în mână o rochie frumoasă, roz, pe care a întins-o către mine.

- Îmbracă-te cu asta, frumoaso!  mi-a spus Eric, trăgându-mi cu ochiul.

- De ce?  l-am întrebat eu.

- O să avem musafiri, trebuie să arăți cât mai bine!

- Nu mă interesează de musafirii tăi ciudați, nu mă îmbrac cu nimic!

Eric s-a uitat la mine cu o față uimită, a zâmbit puțin şi a venit mai aproape de mine. Eu am mers cu spatele, încercând să mă îndepărtez de el. M-am lovit cu picioarele de marginea patului şi am căzut pe pat. Eric s-a pus peste mine, sărutându-mă. L-am împins cu mâinile, dar a fost în zadar, el era prea puternic ca să-l dau jos de pe mine.

- Dă-te jos!  i-am spus eu.

- Te vei îmbrăca cu asta, Alison! Acum! mi-a ordonat el.

- Nu fac ce spui tu!

- Nu mă fă să te pedepsesc diseară!

Un singur lucru am ştiut atunci, că nu vreau să văd ce pedeapsă ar putea să îmi dea Eric. M-am uitat urât la el şi i-am luat rochia din mână. El s-a dat jos de pe mine, aşa că am reuşit să mă ridic.

- Poți să ieşi? Trebuie să mă îmbrac! i-am spus eu.

- Ce are dacă rămân aici? Eşti iubita mea, te pot vedea dezbrăcată! Nu că nu te-aş fi văzut deja.  a spus Eric, zâmbind malefic.

- Nu-ți ajunge că mă îmbrac cu rochia asta şi fac ce vrei? Lasă-mă!

- Bine, ies.

Eric a ieşit afară, dar înainte m-a îmbrățișat strâns. Bine înțeles că nu am avut cum să ies din brațele lui, mă ținea prea strâns. M-am îmbrăcat cu rochia aceea, care chiar arăta destul de drăguță. Mi-am continuat pregătirea, iar după am coborât scările. Eric este mult prea puternic, nu ştiu cum să îl păcălesc, să-l fac să sufere! El mă aştepta jos, îmbrăcat şi el destul de frumos. Trebuie să recunosc, chiar dacă este un bărbat rău şi impudic, arată foarte bine!

Eric POV.

Alison era atât de frumoasă, ştiam că rochia aceea va arăta bine pe ea! Dar, ceva era în neregulă, nu zâmbea! M-am îndreptat spre ea şi am luat-o de talie, trăgând-o spre mine şi sărutând-o puternic. Normal, m-a respins, dar eram disperat după buzele ei! În seara asta o să mă delectez cu buzele ei pe săturate!

- Ce musafiri vei avea?  m-a intrebat Alison.

- Două bune prietene de ale mele, mai vin uneori în vizită.  i-am răspuns eu.

Frânghiile IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum