BOLUM 1 ;OKULUN İLK GÜNÜ

9.8K 278 173
                                    

Bugün günlerden pazartesi yani okulun ilk gunu hemen alarmı kapatıp perdeyi açtım sonra duşa girdim çıkınca altıma dar bir pantalon ve üstüme gömlek giyip saçımın uclarını dalgalandırdım annemin sesini duydum ayakkabilarimi giyip hemen aşagiya indim.

"Gunaydin canım kızım " dedi Annem " Gunaydin canim annem" dedikten sonra kahvaltiya basladim.

Kahvaltidan sonra cantami alip hemen okula gitmek zorundaydim. Burada yani parise ilk defa okula gittigim icin yollari bilmiyordum beni babam okula birakti.

Okulun kapisindan girdim sonra onume birisi cikti ve aniden irkildim." Merhaba seni korkutmak istemezdim ben kuzey " dedi. " Merhaba bende selin kayla bu okula yeni geliyorum. " dedim.

Burasinin mudurunu gosterdi ve sinifimi aldim. Sinifa girince bana baktilar bir sure sonra bir tane bos yer vardi ve oreya oturdum. Ders baslicagi yakin yanimdaki yerin sahibi gelip yanina oturdu.

Inanamiyorum bu kuzey " Merhaba yanin bostu bende bureya oturdum umarim sorun olmaz." Dedim. "Merhaba niye sorun olsun" dedi ve ders basladi. Arkada bir tane siyah kapşonlu gözleri sarı olan çocuk dersten beri beni izliyodu.

Dayanamayiip " Merhaba ben selin kayla deyip elimi uzattim". Oda " Adini soran oldumu " dedi. Bende hayal kirikligi icerisinde dersi dinledim...

 😍😍 BİR VAMPİRE AŞIĞIM  😍😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin