BOLUM 10 ; "Çınar ' la SEVGİLİYİZ "

2.9K 101 28
                                    

Eve geldigimde cok yorgundum hemen dus alip uyumak istiyordum . Merdivenleri cikarken annem seslendi " kizim nerde kaldin cok korktum " dedi. " burdayim anne geldim iste arkadasimdaydimda " dedim. Sonra annem kafa salladi ve yukari cikip dus aldim. Dustan cikinca ustumu giniyip yattim.

--------

Sabah alarmla uyanmistim . Hemen kalkip perdeyi actim sonra saclarimi duzlestirdim. Ustume bir siyah kazak ve altimada siyah pantalon giydim sonra asagiya indim . Annem ise gitmisti ve bana kahvalti hazirlamisti . Hemen kahvaltimi edip okula gitmek icin siyah ayakkabilarimi ve cantami alip kapiyi kapattim.

Yolda giderken onumde siyah bir araba durdu. Kim oldugunu cok merak ediyodum . Arabadan inenin cinar oldugunu gordugumde cok sasirdim sonra cinar " gelmiyomusun hadi " dedi. Bende cinar in arabasina binmekten baska care olmadigi icin onun arabasina bindim.

Yolda giderken vampir olmak hakkinda dusunurken cinar " merak etme seni vampire donusturucem ama bir sartim oldugunu soylemistim " dedi. " neymis o sart " dedim bende. " sadece benim ysnimda olucaksin sadece benimle konusucaksin ve benim sevgilim olucaksin " dedi. Ben ilk basta cok sasirdim ama sonra " tamam kabul " dedim.

Cinar arabayi onlarin mekanina cekmisti sonra iceri girdi ozan , ruzgar , toprak ve selim bize bakiyorlardi ve bana donerek " merak etme daha yeni karnimizi doyurduk ama sen hayladaha cok guzel kokuyosun " dedi . Cinar " ben size ne dedim kendinize hakim olun demedimmi size yine baglamak zorunda birakmayin kendinizi " dedi ve hep bir agizdan " hayir" kelimesi yukseldi.

Cinar kolumdan tutup beni bir odaya cekistiriyordu " evet hazirmisin vampir olmaya " dedi. " bu kadar hazir olmamistim" dedim. Cinar omzuma dogru giderken korktum insallah kendine hakim olurda beni oldurmez diye geciriyodum icimden " merak etme oldurmem " dedi kulagima fisildiyarak sonra omzuma dislerini batirdi inledim. Sonra " bu kadar " dedi ve iceri gectik.

Herkes bize merakli gozlerle bakiyordu sonra cinar onlara dondu ve " vampir olmak istiyodu " dedi. Elimi tuttu yuzum kizarmis olabilirdi ve cinar onlara " biz artik sevgiliyiz" dedi. Evet bende sasirdim sonra neden oldugunu bilmedigim bir karanlik...

ARKADASLAR NASIL OLDUGUNU YORUMA YAZIN MERAK EDIYORUM LUTFENN 🐲🐲🐲🐲

 😍😍 BİR VAMPİRE AŞIĞIM  😍😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin