BOLUM 8 ; 😯😯 VAMPİRLERİN MEKANI 😯😯

3.1K 112 28
                                    

Sonra hiçbirine cevap vermedi. " niye cevap varmiyosun " dedim. "Canim konusmak istemiyo" dedi. " neden" dedim. " biliyomusun annemle babami oldurdum " dedi. " neden " dedim. " Cunku ben kotu biriyim " dedi.

Ne oldugunu anlamadan yerinden kalkip arkadaslarinin yanina gitti bu arada bende onu takip edip yanina gittim " noldu "dedi. " hic oylesine canim sıkıldi geldim bende noldu kizdinmi "dedim. " derhal yanimizdan gidiyosun" "neden" dedim. " cunku gidiyosun " dedi ve yerime oturttu. Arkadaslari bize kis kis guluyorlardi.

Ne oldugunu zaten anlamamistim . Okul cikisi onlari takip etmeye karar verdim. Nasil olduysa birden onumden hizla birisi gecti. Arkami dondugumde arkamda cinari gordum. Tam ciglik atcaktim ki agzimi kapadi ve hemen " niye bizi takip ediyosun " dedi. " benmi sizi takip ediyorum ben cop aticaktim " dedim. " hani cop nerde " dedi .

^^^^^

Cinar 'dan

Bide beni cop atcam diye kandiriyo bu kizda benim buldugum ne ondan hoslaniyomuyum acaba? Herneyse sonra onun benim vampir oldugumu anlamis olmali ki yuzume bayilacak gibi bakiyordu.

Hemen kucagima aldigim gibi bayildi vampir hiziyla onu bizim mekana goturdum. Arkadaslarim " bana neden onu bureya getirdin kendimizi tutamiyoruz " diyip duruyorlardi. Bende " sakin yapmayin " dedi.

*****
Selin Kayla' dan

Uyandigimda bana merakli gozlerle bakanlar vardi. "Neler oluyor" diye sordum cinar 'a oda " bayildin " demisti. Sonra bana yiyecek gibi bakmaya basladilar " neler oluyo " dedim. " Birsey yok " diye gecistiriyorlardi ama bana nedense yiyecek gibi bakiyorlardi .

Sonra bana dogru bir tane erkek geliyodu. Cinar " yapma ozan" diyodu. Demek adi ozandi sonra bana diyerleri yaklasirken hepsinin gozleri kipkirmizi olmustu. Cok korkuyodum ve hepsinin gozleri kirmizi oldugu yetmez gibi birde disleri cikmisti benim gozlerim karariyodu ve bir anda bacaklarim beni tasimaz hala geldi ve yere dustum sanirim BAYILMISTIM...

SIZI COK SEVIYORIM ❤❤❤❤❤❤

 😍😍 BİR VAMPİRE AŞIĞIM  😍😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin