BAD GIRL #1

182 2 0
                                    

AAAAAAHH, sa lärarna. Eftersom att Madonna skrämde de.
Det var också första dagen på gymnasiet, och jag vet inte kanske är det bara början? Lite konstigt?!
Aja jag och Madonna var bästa vänner sen förskolan! Men något ändrades.
En dag så var hon ute i en suicide klubb där alla hade tatueringar, överdrivna piercingar och så!
Jag sa då till henne att hon INTE skulle åka dit eftersom att jag inte ville att hon skulle ändra sig, men hon gjorde det. Hon tog bilder med alla som var där, drack och blev full!
Något kom in i henne så att hon gjorde saker som inte var likt henne!
Hon la upp bilderna på instagram när hon var full. Jag var jätte chockad när hon gjorde det såklart.
Hon är lite "out of control" eftersom att hennes föräldrar dog i en bilolycka två år sedan!
Men hon visade inte att hon var ledsen.
Jag och Madonna  är nästan systrar så jag fattade att hon var ledsen över det!
Förut sov hon över hos mig eftersom att hon ville inte bo med hennes moster/faster.
Men när hennes föräldrar levde, bodde dom i ett stort hus med pool!
Hon vill inte bo kvar eftersom att hon har för många minnen kvar där och att hon ville göra nya genom att börja om med saker.
Som jag sa hon sov över hos mig och ibland sov hon ute med några i en gäng som kallas för "suicide gang".
Hon var heeelt out of control. Jag försökte så hårt att hjälpa henne att få gamla Madonna tillbaks, men hon ville inte få den hjälpen!
Sen dess var hon en heelt annan människa!
Nu brukar hon vara den där "bad girl", jag kan säga att hon har verkligen lyckat med det!
Det hon gör nu är att skolka, röka, sminka sig till en "drag queen".
Och hon gör så sjuka saker i skolan! T.e.x. hon gör så att hon får killarnas uppmärksamhet, och hon till och med får alla killar att gilla henne!!! Liksom vem "vanlig" kille skulle kunna gilla henne?!

Ja juste glömde berätta mitt namn jag heter Yazmine i berättelsen!

BAD GIRL (Swe version)Where stories live. Discover now