BAD GIRL #5

73 1 0
                                    

Casper
Casper säger:

- Hej Yazmine, och Madonna!
- Hejdå sa jag och Madonna!
- Men hallå, snälla får jag joina er?
- Ugh, ett nej är ett nej smartass!

Jag och Madonna suckade. Han gick iväg.

- Jahopp du betalar Yazmine, eftersom att du "tvinga" mig in till det här!
- Ugh, visst.

Efter ett tag när vi sitter och pluggar.

- Ok, mina papper är klara!
- Va, hur?
- Liksom... Jag har en vän som gör allt till mig.
- Omg Madonna, du vet väl att det är fusk?!
- Ehh, såklart! Men vad, ska du säga till expeditionen nu eller?
- Asså nej..
- Om du gör det kommer du ha otur resten i gymnasiet!
- Ugh visst jag säger INTE!
- Tack!

Jag och Madonna satt vid bordet i biblioteket medan hon hade sina fötter på bordet.
Det hon gjorde var att bara dricka milkshaken och kolla på mitt arbete.
Det var lite störande men vad Madonna är störande, så vad ska jag göra?!

Vi gick ut från biblioteket och kasta våra tomma milkshakes i skräpkorgen, sedan så gick vi hem.

Alla som såg Madonna blev rädd och var väldigt vänliga mot henne, och hon stal en tuggummi som kosta ungefär 2 kr.
Väldigt onödigt och dumt gjort!

Liksom nyss så stal hon en tants cykel och frågar:

- Yazmine vill du ha en chuss hem?
- Asså omg vad har du gjort nu?
- Asså det jag hatar mest med dig är att du frågar saker som du vet om!
- Det jag menar är att det är INTE ok att du nyss stal en cykel av en tant!
- Ugh, jag fråga en fråga?! Vill du ha en chuss?

Jag var trött så jag svara ja.
Jag hoppa på och hon börja cykla, jag var på väg att somna men jag höll mig vaken!
Sen så lämna hon mig.
Jag gick in direkt till mitt rum och slängde mig på sängen. Jag blunda och råka somna!..

Kort berättelse! (Jag vet) Aja har inte så många idéer på vad det kommer att hända på nästa kapitel, men jag kommer säkert komma på något!🖤

BAD GIRL (Swe version)Where stories live. Discover now