Vi kysstes och Madonna säger:
- Oj, hoppas att han inte är bara en fuckboy
Jag och Casper rullar ögonen.Vi går till matsalen och vi stöter på alla killar som är förälskad i henne. Madonna ler och alla går ifrån oss när vi går, eftersom att alla är rädda från Madonna.
Madonna tränger sig fram i matledet och säger till mattanterna
- Kommer ni någon gång göra någon riktig mat, det här ser ut som om någon har haft diarré
Casper säger:
- Du eller?Alla skrattar och sen tystnar när Madonna blir ilsken.
Madonna förvandlas till någon slags ninja och håller en kniv framför Casper.- Woah ta det lugnt det är bara på skoj!
- Skoj?! På riktigt skoj, tror du att du kan skoja med mig?
- Antagligen, nej
Yazmine (jag) säger:
- Okej båda två ta mat alla väntar på oss.Madonna rullar ögonen. Hon tar ingen mat däremot gör jag och Casper det! Madonna tar fake pengar och lägger det i snacksmaskinen och äter det. Vi sitter ner och äter
Yazmine säger:
- Så Casper ska vi prata om det här när vi kommer hem?
- Om vad
- Det på mORgONen?!
- Jaha ja.
Madonna säger:
- Asså jag orkar inte med er två. Först så försökte jag hjälpa dig Yazmine liksom att göra något snällt för fösta gången men du tar inte den hjälpen. Och du Casper försöker dissa mig och failar totalt liksom varför försöker du ens?
- Jag failar aldrig när jag gör något och det är du som försöker vara något!
- Kallar du det för hjälp?! Madonna fan ta dig! Man gör inte något sånt!
- När ska du lära dig? Jag gjorde det nyss och jag kommer. Jag lyssnar inte på er om ni trodde det!Jag och Casper lämnar och skjuter in stolen!
Vi lämnar skolan och går in till Caspers bil och han körde oss till mitt hem.Jag låser upp dörren och går in. Vi tar av oss ytterkläderna och hänger de. Vi går upp till mitt rum och stänger dörren.
Jag (Yazmine) säger:
- Så Casper ska vi börja om?
- Jag tror det!Vi pluggade ett tag och var väldigt snälla mot varann. Jag kollar på min mobil och jag (Yazmine) säger:
- Vad mycket rea det är i butikerna, kan vi åka dit?
- Visst men, får jag sova över hos dig inatt?
- Okej, visst.(**Förlåt för inga uppdateringar men har bara inte haft tid**)
YOU ARE READING
BAD GIRL (Swe version)
HumorDet handlar om en tjej som är en bad girl och går i gymnasiet! Hon äger ut alla och lärarna blir rädda från henne, så dom vågar att inte göra något emot henne!