Jag vaknade med att någon var i min säng.
Jag vände mig om och det var Casper.
Jag puttade ner honom, och då vakna han.- Hallå vafan gör du här?
- Jag kom in genom fönstren.
- Genom glasen??
- Nej jag öppnade den såklart.
- Gå här ifrån. Nu.
- Nej. Det är ju lördag morgon.
- Men varför kom du? Liksom jag har gjort slut med dig, för längesedan.
- Jag har fortfarande känslor för dig...
- Men varför har du vart i olika klubb, och hånglat med många tjejer?
- För att jag älskar dig.
- BIGGEST LIE EVER TOLD...Casper suckade och att jag sa att han skulle hem.
Så han gick hem.Konstigaste morgonen tycker jag.
För liksom varför kom han ens.. Oj jag vet för att han älskar mig på riktigt. Men vänta nu lite... Han gör det på riktigt..Jag blev röd om kinderna. Och blev förälskad i honom.
Nästa vecka på måndag.
Jag vakna med en notis från mobilen.
Det var Madonna hon fråga mig på insta om hon ville följa mig.
Jag accepterade förfrågningen.
Och hon skrev till mig nyss att jag skulle möta henne vid skolan nu. Hon sa också att det var väldigt viktigt.Jag gjorde ordning mig och sen så gick jag ner för trapporna och tog på mig mina ytterkläder och skor.
Jag kom på att jag glömde min ryggsäck däruppe så att jag tog av mina skor och hämta den.
Jag tog på mina skor och cykla till skolan.Jag ser Madonna med Casper.
Han har tejp på hans armar, mun och ben och sitter på en stol.- VAFAN GÖR DU MADONNA?
- Ughhhhh, ser du inte vad jag gör din idiot.
- JO MEN DU VET VAD JAG MENAR?!
- Ok, chilla.Jag tog ett långt andetag.
Och blåste ut den.- Madonna, på riktigt VARFÖR?
- Så, jag har hört att Casper kom hem till dig idag. Och att du vaknade med honom i din säng?!
- Mm, angår det dig?
- Nej, men lita på mig. Du kommer att behöva min hjälp, som nu jag ger dig.
- Jag har inte frågat, idiot.Vi hörde något ljud så att Madonna sprang till buskarna.
Och då passade jag på att ta bort tejpen på Casper.- Casper, förlåt för på morgonen!
- Det... det gör inget
- Casper jag vill säga något till dig!
- Vad att du hatar mig och att jag ska dö?
- Neej. Jag. Älskar. Dig.Gissa vad som hände! Jo vi kysste varann!
أنت تقرأ
BAD GIRL (Swe version)
فكاهةDet handlar om en tjej som är en bad girl och går i gymnasiet! Hon äger ut alla och lärarna blir rädda från henne, så dom vågar att inte göra något emot henne!