Arkadaşlar bu benim ilk hikayem bu yüzden çok heyecanlıyım.hikayeyi telefondan yüklediğim icin yazım ve noktalama işaretlerinde yanlışlıklar yapabılırım. birde bir onceki bolum tanıtım gibi bir seydi .votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum :))
#1.bölüm#
Yatağımın yan tarafında birinin ağırlığını hissedene kadar uyanmaya hiç niyetim yoktu iyide ben yalnızdım hiç arkadaşım , sevgilim ya da ailem yoktu ee haliyle evde yalnız kalıyordum peki o zaman yanımdaki kişi kimdi belkide rüya görüyordum eğer rüya görüyorsam şu ana kadar gördüğüm en gerçekçi rüyaydı çünkü onu hissedebiliyordum kokusunu ,teninin sıcaklıgını . Bunun nasıl olsa bir rüya olduguna kendimi inandirıp yanımdaki kişiye daha da sokuldum ve uykulu çıkan sesimle ona " sen beyaz atlı prensim misin? hani su her gun uyumadan önce hayâlini kurdugum prens" dedim karsı tarftan cok uzun bir sure ses gelmeyince cevap vermiyecek sandım ama hic beklemedigim bır anda konusmaya basladı "eger izin verirsen beyaz atlı prensin olmaktan buyuk bir mutluluk duyarım küçügüm " dedi .konusmasından ve kendi kokusunun dısında yayılan alkol kokusundan sarhos oldugunu anladım eger bir ruya olmasaydı onu tekmeleyerek evimden kovardım ama bu bir ruyaydı ve anın tadını cıkartmaya karar verdim. ama ruyalarıma giren prensimin neye/kime benzedigini cok merak etmeye basladım . eger gozlerımı acarsam onu gormeyı bırakın daha fazla hıssedemeden uyanmaktan korkuyordum. tabı ki her zamanki gibi merak duygum daha agır bastı ve her seyı goze alarak gozlerımı actım . İşte ordaydı tam yanı basimda benim yatagıma sırt ustu yatmişti onu daha rahat gorebilmek icin dırsegımın ustunde dogruldum gozlerı kapalıydı ,upuzun kirpikleri gözlerini ortuyordu ,dudakları tam opulesı bir guzellıge sahiptı ,yuzu o kadar guzeldi ki nutkum tutulmustu ben onu izlerken dudakları arlandı ve o kadıfemsı sesı kulaklarımı doldurdu bana "beni mi izliyorsun? "diye sordu ve gulumsedi tanrım o dudaklara gulumsemek ne kadarda yakısmıstı . yine dalmısken benden cevap bekledıgını hatırladım ve bütün cesaretimi toplayarak ona "evet ,suan ruya gorup gormedıgımı anlamaya calısıyorum .her ne kadar bunun bir ruya oldugunu bılsemde sesin,kokun ve teninin sıcaklıgı o kadar gercekcı ki bende kendimi sorgulama isteği uyandırıyor" diye fısıldadım.önce bir durasadı sonra gözlerini açtı yemyesıl gözleri vardı bakınca cok uzakta bir ormanda kaybolmusum gibi hissetmemi saglayan o gözler "selin..."dedi ve duraksadı adım ne kadarda yakısmıstı dudaklarına ya o ses tonu. Onun agzından adımı bir kez daha duymak icin nelerimi verırdim."Rüya gormuyorsun" dedi.Neye ugradıgımı sasırdım rüya gormuyor muydum? Ahh!! beni kandıramazdı .O zaman adımı nerden biliyordu ya da nerde yasadıgımı "tabikide ruya goruyorum yoksa senin gibi yakısıklı,tatlı,nazık ve hos bırı gercek hayatta ne arasın" dedim daha sonra "anca rüyamda zaten :(" diye mırıldandım bu soyledıklerıme karsı saskın gozlerını bana cevırdı sonra dudaklarının kenarları kıvrıldı gercek olamıycak kadar guzeldi. "gercekten bunun bir ruya oldugunu mu dusunuyorsun ?" Dedi bende "hayır,bunun bir ruya oldunu dusunmuyorum , bunun bir ruya oldugunu bılıyorum " diye cevap verdım. "bunun bir ruya olduguna nasıl bu kadar emin olabiliyorsun "dedi.
Bende "cunku ben yalnızım kımseyle konusmam ,kimsem yok sevgılım,arkadasım hatta bır ailem bile yok bu kadar eminim cunku seni tanımıyorum ve tanımadıgım kimse evime elini kolunu salayarak gırmez tabi hirsız degılsen ama hırsız olsaydın beni uyandırmazdın dogru degıl mi ?? " Dedim .önce biraz sasırdı sonra "haklısın sanırım ikimizde ruya goruyoruz madem bu olanlar gercek degıl sana sarılarak uyuyabilir miyim ?? " Dedi .bende onu onaylayan sesler cıkardım daha sonra bana dondu elini belime koyup beni kendine cektı sırtımı kaslı gogsune bastırdı nefesi boynumu oksuyordu bu cok huzur verıcıydı ruyamda bıle olsa huzuru bulmustum :) boynuma dogru konustu "iyi geceler kücügüm seni seviyorum" dedi . Ama dusunemeyecek kadar yorgundum ve kollarında uyuya kaldım .