#4.bölüm#

104 5 0
                                    

Ahh gercekten cok yorulmustum ve daha spor salonunun yarısını temızlemıstık bırde daha kutuphane vardı "offf belim kopuyor çok yoruldum" diye mızmızlanmaya baslamıstım ki Rüzgar ondan hıc beklemiycegım bır sey yaptı elimdeki lanet bezi alıp "bıraz oturup dınlen ben hallederim "dedi OMG !!! acaba dalgamı gecıyordu saskınca ona bakarken beni elimden tutup cekiştırdi ve spor salonunda yerdeki minderlerın ustune oturttu ve "DİNLEN !! ben hallederim "dedi normalde olsa kabul etmezdım ama o kadar yorgundum ki sesimi cıkarmadım ben orda otururken Ruzgar spor salonunun geriye kalan kısmını temizledi sonra yanıma gelip kendini benim ustunde oturdugum su mındere atıp kucagıma yattı bence bunu hakettı sonucta ben otururken koca salonun yarısını o temizledi elim istem disi saclarına gıdıp o kendine has kokusuyla kokan ,terden hafıf ıslanmıs(biliyorum kulaga igrenc geliyor ama onu seksi gosterıyordu)saclarını oksamaya basladım yuzunde garıp bır gulumsemeyle bana dondu ve "bunu yapmanı sevdım "dedi neyi yapmamı sevmişti ?? "ne ?? " dedim "diyiyorum ki saclarımla oynamanı sevdım kendımı ıyı hıssetmemi saglıyor belkide saclarımla arzuyla degılde sevkatle ,masumca oynayan ilk kişi oldugundandır bılmıyorum... ama bunu sevdim kendimi kotu hıssetıgımde saclarımla oynayıp beni sakinlestırırmısın ?? "dedi ne diyebilirdim ki ?? kafamı asagı yukarı sallayıp onu onayladım bana "söz mü ?? bana söz ver selin " sadece sustum gozlerim dolmustu konusursam aglıycagımı bılıyordum bu yuzden yıne kafamı saladım "lanet olsun selin .sana soz verıyorum de lutfen de buna ihtıyacım var ...lutfen..."dedi oyle sert ,acımasız,kotu,umursamaz gorunen cocuga noldu sımdı gecmıs karsıma agliyor beni tamamen yanlıs anladı kafamı yıne asagı yukarı sallarken bu sefer "sana soz verıyorum ruzgar saclarınla oynamayı bende sevdım seni sakinlestırmek icin saclarınla oynucagıma sen beni kovasıya kadar yanında kalıcagıma soz verıyorum bunu neden soyledım bilmiyorum lanet olsun !!!neden aglıyorum ki??? Benim duygularımı ,dusuncelerımı alt ust edıyorsun ruzgar"dedim . bana baktı ve gulumsedi bu cocuga bu kadar kısa zamanda ne kadar cok onemseyebilmiştim belkide alısmıstım bilmiyorum ama bu kadar soguk bu kadar ukala bır kişiye nasıl alısabılırdım ya da onemseyebilirdim ki ama onemsiyordum işte ,ben kendi dusuncelerime dalmısken ruzgar hararetle bana bir seyler anlatıgını farkettim sapsık acaba neyden bahsediyordu . "selin sen beni dinliyor musun ?"dedi tabii bende hicbir sey dinlemedigim icin dondum kaldım ve şirin gozuktugumu umarak gulumseyıp gozlerimi kırpıstırarak "hıh ??" dedim ruzgar bana kızgın gozukmeye calisarak "seliiin iki saatır ben bosu bosuna mı konusuyorum ?"dedi rüzgara tekrar gulumseyip "özet geçmek ister misin?"dedim o da gulumseyıp"normalde hayır derdim ama ogrenmek istedıgım sey seninle alakalı oldugu icin ozet gecmek zorundayım galıba "dedi sıkılmıs gıbı yanaklarımı sısırıp "uzatma ruzgar "dedim bana gulumseyıp "diyorum ki su yazın yapılcak aptal partıye gıtmeyi dusunuyor musun ?" Hemen söze atladım "sensin o aptal, partıler eglencelir,guzeldır,komiktır ama asla aptal degılerdır"dedim sonrada arkasından ekledım "partıleri severim ... senin o aptal dedıgın partıye gıtmek isterim "ruzgar saskınca bana bakıyordu "partıleri bu kadar sevdıgını bılmiyordum prenses "dedi gulumseyip "eger istersen o aptal partıye seninle gelebılırım "dedi "sen ... aptal oldugunu dusundugun ama aslında harıka olcagına inandıgım bır partıye gelcen ???!! " Gulumsedim "aptal bır partıde oldugunu gormeyı isterim bu yuzden kabul, partıye beraber gıdıyoruz"dedim .sanki cok kotu bişeymiş gibi ,sıkılmıs gıbı yaparak "heyoo"dedim gulumseyıp "hadı kalk artık eve gıdelim gec oldu "dedi ayagı kalkıp benimde kalkmama yardımcı olduktan sonra beni eve bırakmayı teklif ettı bende kabul ettım nee cok yorgundum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yalnız kızın aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin