4. Bölüm | Ev Arkadaşı

6.3K 400 60
                                    

UYARI: Bu bölümde cinsel içerik vardır. Rahatsız olacaklar okumasın.

ZAYN

"Onu bir an önce götür Zayn. Uyanmadan götür. Paramı birdahaki maç gününde alırım." dedi Max.

 Izzy'i kucağıma aldım ve ilerlemeye başladım.

"Bekle Zayn."  Sesini duyunca kapının orda durdum.

"Onu götüremezsin. Eğer onu götürüceksen sana söylemem gereken şeyler var."

"Daha sonra konuşsak olmaz mı? Onu eve götürmem lazım."

"Olmaz! Hemen şimdi konuşmamız lazım, söyliyeceğim şeyleri bilmen lazım." 

Meraklı biri olmamama rağmen beni meraklandırmıştı.

"Pekala şuna ne dersin; Saat 1 de Bradford Üniversitesinde olacağım Futbol Takımının yanında."

"Oradakileri tanıyorum. Saat 1 de orda olacağım."

Başımı hafif salladıktan sonra merdivenlerden indim. Arabaya ulaştığımda arka koltuğun kapısını açıp Izzy'i yatırdım. Kapıyı kapatıp sürücü koltuğundaki yerimi almak için ilerledim. Kapıyı açıp oturdum ve hiç vakit kaybetmeden arabayı çalıştırdım.

*******

Onu koltuğa yatırıp üstünü örttüm ve ayak ucunda beklemeye başladım. 

On dakika sonra kıpırdanmalar hissettim.

"Burası neresi?" diye sordu. Ona baktım. Üstündeki yorganı kaldırıyordu.

"Benim evimdesin."  dedim soğuk bir sesle.

Bir süre sessiz kalıp etrafı süzdü.

Aniden toparlanarak ayağa kalktı. Ani hareketinden dolayı başı döndü ve afallayarak öne eğildi.

Siktir..... mini elbisesinden dolayı iç çamaşırını ve güzel poposunu görmüştüm. Bunun üzerine ağzımdan istemsizce boğuk bir inleme kaçtı. Ani hareketle doğruldu. 

Bana döndüğünde ona yarım ağız sırıttım. Ayağa kalktım ve aramızda 2 santim mesafe bırakarak durdum. Ellerimi beline koydum ve daha sonra sırtında yukarıya doğru yol alıp elbisesinin fermuarına ulaştım.  Şaşkın halde bana bakıyordu ve titriyordu.

"Titremeni durdur." diyerek onu uyardım. 

Yavaş bir şekilde fermuarını açtım ve elbise yere düştü. Karşımda iç çamaşırlarıyla duruyordu. Siyah dantelli iç çamaşırlarıyla. Bu benim sertleşmeme neden oldu.

BeforeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin