Ruggero: Karol, am de rezolvat o afacere in Italia, pentru 7 luni.
Eu:Ce???? Ma vei lasa singura 7 LUNI????????
Ruggero: Haide Karol! Nu este chiar asa mult!
Eu: Tu glumesti??? Ruggero, ai un copil?? Ce va face fara tine atata timp???
Ruggero: Karol..... Haide!
Eu:Nu,GATA! Nu vreau sa te mai aud!
Ma ridic furioasa din pat si merg pe balcon.Ruggero vine dupa mine.
Ruggero: Karol, iarta-ma! Dar nu am ce sa fac...
Eu:Ruggero sti....cel mai bine ar fi sa ne despartim!
Ruggero: Ce??? Pentru atat?? Azi ne-am casatorit!!!
Eu:Relatia noastra nu va rezista la distanta!David nu va creste alaturi de tine.Este de ajuns????
Ruggero:.............. Îmi pare rau!! Apropo, maine plec...
Eu:Ce??? Si abia acum te-ai decis sa-mi zici! Nu mai vreau sa aud de tine!!! NICIODATA!!!!!!!!!!****"A doua zi**"*"
Ma trezesc, azi noapte am dormit in living.Ruggero m-a dezamagit! Bine, poate am exagerat putin dar cum sa ma lase singura atata timp.
Merg la bucatarie sa mananc ceva. Mai tarziu merg dupa David.Il vad pe Ruggero, coboara scarile cu o valiza in mana!
Ruggero: Pa iubito!
Eu:Pa!!
Ruggero: Vorbim cand ajung,merg si pana la David!
Eu:Ma mir ca mergi la el! Parca vad ca atunci cand te intoarce vi cu alta,ma astept la orice de la tine!
Ruggero: Haide Karol! Gata! Pa! Te iubesc!
Eu:Pa!!
Ruggero iasa pe usa,iar eu am o criza de plans! Mi-e frica sa nu faca ceva acolo,va fi singur!!! Doamne!!!
De ce??????
CITEȘTI
Ruggarol/Schimbarea/ FINALIZATA
FanfictionHeyy! Sper sa va placa cartea mea! Daca sunt greseli de ortografie,scuze! Va multumesc😘