Sunt putin trista,aveam o speranta,dar acum s-a spulberat! Imi inchid telefonul,si ma pun sa dorm
***Dimineata***
Ma trezesc, este 8. Imi iau telefonul si vad 2 apeluri nepreluate de la Andrei.Andrei este un prieten din Londra. Nu am mai vorbit de mult.
Îl sun inapoi.
Convorbire telefonica
Eu:Hei Andrei!
Andrei:Hei Karol! Ce faci?
Eu: Bine. Am venit cu niste prieteni in vacanta in Dubai!Tu ce faci?
Andrei: O ce tare! Eu sunt in Buenos Aires!
Eu: Serios??? Ce faci acolo?
Andrei:Pai m-am mutat aici. Am vrut sa ne vedem. Cand te intorci?
Eu: Super! Pai maine plec!
Andrei: Super! Atunci vorbim! Pa💖
Eu:Paa😘😘Merg la baie,ma imbrac si cobor la micul dejun. Ruggero era acolo cu Candelaria si restul. Ma pun langa Caro si Valu.
Eu: Hei fetelor!
Ele:Hei Karol! Ce ai patit?
Eu: Nimic.
Ele: Hai fi sincera. Vad ca esti foarte fericita!:))
Eu: Pai am vorbit cu un prieten din Londra. Este in Buenos Aires si vrea sa ne vedem.
Ele: Hopaaa!!! Poate îti faci iubit:))
Eu: Nu se stie. E chiar de treaba!
Atunci Ruggero se ineaca cu mancarea si tuseste.
Eu:Ruggero, esti bine?
Ruggero: Da,vin imediat.Mergem pe plaja. De data asta am fost doar eu,Ruggero, Agus,Cande,si Caro. Valu si Mich au mers la control cu Valu.
De data asta in partea mea dreapta era Caro iar in stanga Ruggero. Ma mir ca la lasat Candelaria.
Ma dau cu protectie solara si stau pe telefon. Primesc o poza cu mine la plaja,chiar din acest moment. Ma speri si ma ridic sa vad cine mi-a facut poza,era numar necunoscut. Ma ridic... Si îl vad pe Andrei! Fug repede spre el si îi sar in brate. Toti ne priveau masca!
Eu:Andrei,nu pot sa cred ca esti aici!
Andrei: Ce dor mi-a fost de tine!!
Il iau de mana si îi fac cunostinta cu restul.
Ma pun pe sezlong iar el sta pe acelasi sezlong cu mine. Radem,discutam dar se face seara si merg in camera. Eu stau cu Andrei, l-am invitat sa ramana cu mine. Intam in camera,el merge sa faca un dus iar eu ma schimb in pijamale. Intra Ruggero in camera.
Eu: Ruggero, ce cauti aici?
Ruggero: Am venit la tine
Eu: Si ce te-a apucat? Tu nu ai o iubita,parca ziceai ca o sa ai si un copil!
Ruggero: Nu imi pasa, eu pe tine te vreau...
Ma impinge pe pat si se urca incet peste mine.
Eu:Ruggero, ce faci! Poate veni Andrei!
Ruggero: Si mie ce imi pasa. Sa indrazneasca sa zica ceva,ca îl omor.
Isi da jos camasa,dar se aude clanța.
Eu: Ruggero, vine Andrei!
Vorbesc singura! El nu ma asculta! Intra Andrei si ramane socat cand ne vede!
Eu:Ruggero gata! Andrei.... Scuze!
Andrei: El cine este?
Eu: Este Ruggero!
Ruggero: Iubitul meu Ruggero! ( completeaza el)
Andrei: Aha,credeam ca nu ai iubit, Karol!
Ruggero: Pai uite ca are. Vreo problema?
Andrei: Da! Nu o sa mai aiba!
Eu: Cum adica?
Andrei: Asa bine! O sa va DESPART!
La auzul acestor cuvinte ma enervez!
Eu: Si daca eu nu permit asta?
Andrei : Ba vei permite!
Îl prind pe Ruggero de mana si îl rog sa iasa afara. Andrei se apropie furios de mine...****************
Ma trezesc,sunt in pat cu Andrei. Nu am haine pe mine,si nici el! Doamne, nu pot sa cred ce mi-a facut......
CITEȘTI
Ruggarol/Schimbarea/ FINALIZATA
Hayran KurguHeyy! Sper sa va placa cartea mea! Daca sunt greseli de ortografie,scuze! Va multumesc😘