Doctorul: Va fii baiat!
Eu:Da!!! Doamne, ce bine!
Ies de la control si merg la cumparaturi,la mall.Intru intr-un magazin pt. bebelusi.Merg direct la raionul cu haine pt. baieti.
Aleg 1 costumas, 5 body-uri,1 bluzita si 2 perechi de pantaloni.Merg la casa sa platesc,si acolo o vad pe Valu, cu un cos plin de haine ROZ,pt. fetite!
Eu:Hei Valu! Ce faci?
Valu:Hei Karol, bine,am venit sa cumpar cate ceva.
Eu: CATE CEVA??? Ai cumparat tot magazinul!!!!
Valu:Nici chiar asa.....(Se uita in cos,si incepe sa rada)
Eu:Cu Mich ai mai vorbit?
Valu:Da....Vrea sa ne impacam.Dar eu nu vreau! Dupa cate mi-a facut...
Eu:Ai dreptate, dar totusi este pt. binele copilului vostru.
Valu:Da......
Platesc ce am cumparat,imi iau la revedere de la Valu si merg acasa.
Ajung acasa,bat la usa dar nu deschide nimeni.Scot cheia din geanta si deschid usa.Ruggero nu era acasa,adica asa cred! Merg spre dormitor,deschid usa si il vad pe Ruggero cu Candelaria in pat,dormind impreuna. Hainele lor erau aruncate peste tot.
Eu:Nu pot sa cred!!! Ma apropi de Ruggero si îi dau o palma,iar pe Candelaria o trag de par!!!
Ruggero: Karol!!! Ce cauti aici??
Eu:Ce intrebare stupida!!! Este casa mea!!!! Am venit acasa! Dar nu ma asteptam sa gesesc asta! Ma asteptam sa te gasesc singur,asteptand sa vin de la control,dar tu profiti ca nu sunt acasa si te culci cu panarama asta!
Cande:Ai grija cum vorbesti!
Eu: Si tu ai grija,daca mai pui piciorul in casa mea te omor! Acum iesi afara!
Candelaria iasa,iar eu si Ruggero ramanem singuri!
Ruggero: Si ce va fi? Fata sau baiat?
Eu:Ah,ti-ai amintit ca ai un copil, bravo!
Ruggero: Haide Karol, iarta-ma!
Eu:Nici nu am de gand! Eu merg sa imi fac bagajele,cat despre copil,este doar al MEU!
Imi fac bagdjele si plec.Decid sa merg la Valu.Si ea este singura,macar cu ea sa pot vorbi!Hey!Sper ca v-a placut!
Next in seara asta sau maine dimineata, nu stiu inca!
😘😘😘Bye si noapte buna😁😁☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
CITEȘTI
Ruggarol/Schimbarea/ FINALIZATA
أدب الهواةHeyy! Sper sa va placa cartea mea! Daca sunt greseli de ortografie,scuze! Va multumesc😘