***Dupa ceva timp***
Au trecut cateva luni de la incident,Valu a scapat.Asta este bine,dar,Ruggero este foarte schimbat.Nu stiu ce are,este extrem de distant,diferit. Viata noastra a luat o intorsatura imensa!Caro si Agus au plecat,nu am mai vorbit cu ei! Totul este schimbat.David a facut 2 ani.E mare,dar.........Nu știu.....Absenta lui Ruggero ne afecteaza pe amandoi.
Primesc un telefon ciudat....
*Convorbire telefonica*
Alo! Karol Sevilla la telefon?
Eu: Da! Ce doriti?
Sunteti sotia lui Ruggero Pasquarelli!
Eu:Da!
Daca vreti sa va vedeti sotul haideti in seara asta,in padurea din spatele orasului!
*Convorbire telefonica incheiata*
Ce vrea sa zica? Ce cauta Ruggero acolo? Trebuie sa îl las pe David la mama. Sa ma grabesc!*mai tarziu*
L-am lasat pe David la mama, acum sa merg la acel loc....Adevarul e ca îmi este putin frica! Nu stiu ce se v-a intampla...
Ajung in padure...totul este intunecat,in fata mea trece repede un animal...imi e frica!
Aud niste strigate! Fug in acel loc.
Ruggero...... Era in genunchi,in fata lui era un baiat,nu stiu cine era,si o fata,care imi pare cunoscuta! O suvita de par iasa de sub masca ei! Nu imi vine sa cred.... Era......Caro! Prietena mea!!!! Ce face! Baiatul de langa ea avea in mana un pistol!
Fug repede spre ei!
Eu:Carooo!!! Lasa-l in pace!
Ruggero: Karol, ajuta-ma!!!!
Caro:Tu ce cauti aici????
Eu:Lasa-mi in pace iubitul!
Caro:Ca daca nu ce??
Eu:Ca daca nu te OMORRR!!!
Caro:Nu daca o fac eu prima!
Si indreapta pistolul spre mine! Dar, dupa îl indreapta spre Ruggero,si incepe sa numere!
Caro:1...2...3...!
Bum! Se aude un sunet! Ruggero se prabuseste la panant!!!! Nus
!!!!!!! Sar furioasa la gatul Carolinei,si o strang atat de tare incat lesina.Baiatul de langa ea ma loveste cu bata in cap!
Ma trezesc.... Sunt la spital! Mama se apropie de mine...
Mama:Karol... Imi pare rau dar....Ruggero si David... Au murit!!!2 ani! 2 ani de cand Ruggero si David au murit! Acum sunt singura, nu mai am pe nimeni.As face orice sa se intoarca! Mi-e dor de momentele noastre,de rasetele lui David, de plansetul lui! De sarutarile lui Ruggero! Acum am ramas doar cu amintirea! Nici azi nu stiu cine l-a omorat pe Ruggero,si pe David! Dar promit ca îi voi gasi!!! Si nu vor scapa nepedepsiti!
Acesta este finalul volumului 1. Plangeam cand l-am scris!
Nu stiu cand voi incepe sa scriu volumul 2! Poate pana dam vacanta nu! Habar nu am!
Oricum ,vreau sa va multumesc pentru voturi,comentari,si pentru tot! Va Pup😘😘😘😘
CITEȘTI
Ruggarol/Schimbarea/ FINALIZATA
FanficHeyy! Sper sa va placa cartea mea! Daca sunt greseli de ortografie,scuze! Va multumesc😘