3 BULAN KEMUDIAN
************************************************" macam mana doc? "
Aku melihat doctor tu hanya memutar² hasil scan ku,.. Dia pun kembali duduk ke tempatnya..aku terus merapatkan kerusi ku ,..
" macam mana keputusan saya 😥 "
" kamu sihat dan takde papa puan fellay ,..rahim kamu bersih dan takde pun kesan sync "
" habis kenapa sampai sekarang saya tak mengandung "
" mungkin d sebabkan kamu stress atau pemakanan kamu yang tak terjaga ,..atau mungkin suami kamu tak subur , .apa yang saya nampak hasil dari scan kamu ,saya dapati dindiny rahim kamu di penuhi dengan sel² telur suami kamu yang tak membiak di dalam "
Aku menangis dan menunduk kan kepala ke atas meja ,..kemudian kembali melihat muka doctor tu ,..
" habis ,macam mana saya nak mengandung "
" kamu patut bawa suami kamu ke sini untuk saya buat ujian ke atas sperma beliau ,.boleh ?"
" nanti saya bawa dia datang sini😔 "
" sabar puan ,..kalau ada rezeki adalah tu ,...yang penting puan serta suami puan kena berusaha ,..dan selalu datang ke hospital untuk memudahkan segala urusan puan ,..dan sentiasa berdoa ,..sebab Allah maha pemberi "
Aku mengangguk dan mengambil keputusan ku ,..aku memandu dan berhenti di satu taman ,..aku duduk d bangku tersebut dan menangis sambil memegang perut ku yang kosong ,...
Emma ♡
" tu kan audi dengan kimy ,..diorang buat apa naik hotel sambil pegang tangan ni "
Aku merasa geli melihat ,..aku hanya duduk memerhati d dalam kereta ku ,tak lama macam tu aku nampak diorang pun keluar dari dalam hotel tersebut ,..aku menundukkan kepala biar diorang tak nampak ,..audi dan kimy perlahan menuju ke kereta, audi melihat kiri dan kanan kemudian mencium bibir kimy,..
" arghhhhhhhhh o mai gad,...... 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 mr.gay 😱😱😱😱 "
Aku cepat² mencari hp ku dan menghubungi fellay,...
" aduuuhhh fellay cepat lah angkat,... "
Tut tut tut tut tut
" ye emma kenapa? "
" fellay,.. Kau kenapa ni? " aku tetiba terdengar suara fellay yang menangis,..
" takde lah,.. Aku okay,.. Kenapa emma? "
" erghh fellay ,aku nak jumpa kau ,..kau kat mana sekarang? "
" aku ada kat taman, kenapa emma? "
" takpe kau tunggu sana,.. Aku ontheway,.. "
Aku terus putuskan panggilan dan pergi ke tempat fellay untuk bagitau dia tentang laki dia mr.husband tu sebenarnya adalah mr.gay,.. Eeeeeeewwww geli,... Macam takde perempuan je kat dalam dunia ni,.. Apa fellay tu tak cantik ke hah,.. Esss aku pula yang panas dengan c mr.gay ni
Afellay ♡
Aku melihat emma yang baru tiba,.. Kelam kabut pula dia keluar dari kereta,... Emma mendekat serta merta wajahnya berubah,..
" fellay, kenapa kau nangis ni? Kau okay tak? "
" takde lah,.. Aku okay " aku cuba hapus airmata aku dengan berikan emma sebuah senyuman,..
" betul ni? "
" ye.. Kenapa emma ?"
" erghh kalau kau tak keberatan ,aku nak bagitau kau pasal audi laki kau tu "
YOU ARE READING
Mr.Gay Mr.Husband [complete]✅
RomanceAfellay adalah isteri muda kepada tuan muda audiens.. Mereka tidak bercinta tetapi setuju berkahwin kerana masing² ada agenda yang tersembunyi,.. Fella merasa ada yang tidak kena dengan audi, ketika di ajak berasmara audi sering kali mengelak dan be...