(17)

2.1K 38 0
                                    

" fellay jom makan "

" takpe kau makan lah,.... "

Lepas minum air putih aku terus melangkah masuk dalam,.. Audi yang duduk kat kerusi terus berdiri dan tahan tangan aku ....

" fellay, sampai bila kita nak macam ni "

" sampai kau siap untuk lepaskan kimy,.. "
Audi hanya terdiam dan menundukkan wajahnya,... Aku pula yang panas

" kenapa asal aku sebut je nama kimy kau akan diam?? Kenapa audi "

" fellay i can't "

" kenapa kau tak boleh??...audi,,, kalau kau rasa kau sayangkan kimy berbanding aku, apa kata kau lepaskan je aku...aku tak bahagia audi!!  Biarkan aku cari kebahagiaan aku sendiri,... Dan kau boleh terus bahagia dengan kimy "

Aku terus meninggalkan audi dan masuk bilik,... Aku bersiap kemudian turun ke bawah semula,.. Aku melihat audi berdiri d depan pintu,.. Aku abaikan just terus lalu depan dia,..

" fellay kau nak pergi mana "

Aku cepat² buka pintu kereta, audi terus berlari menahan pintu kereta ku,...

" fellay where you want to go? "

" kenapa? Kau takut ke aku tinggalkan kau?? "

Audi terdiam,.. Aku menjeling kat dia dengan hati aku yang masih panas,... Aku terus tutup pintu dan segera meninggalkan perkarangan rumah..

" kalau kau sayang sangat dengan kimy tu kau lepaskan je la aku 😭😭 untuk apa nak simpan aku kalau kau tak dapat sayang aku....... Sia² je kita kawen,.. Kalau hati kau masih dekat orang lain,.. Lebih menyakitkan orang lain tu adalah gay kau,.. Kau kejam audi, kau bodoh 😭"

Sampai di perkarangan rumah kimy, aku ambik park dan naik lif,.. Sampai depan pintu dia aku tekan button loceng,... Tak lama kimy pun buka pintu dengan muka terkejut

" afellay? Kenapa kau datang sini "

" kau tak nak bagi aku masuk ke? "

" ergh masuk la,.. "

Perlahan aku langkah kan kaki masuk ke dalam rumah kimy,.. Aku melihat sekeliling,..

" duduk lah dulu,.. " kata kimy yang berdiri d depan ku tak berbaju ..aku pun duduk setelah kimy izinkan

" kau tunggu kejap, aku nak ambik minuman "

" tak perlu,.. Aku da kenyang dengan penipuan,.. Perut aku da kembung dengan permainan.... "

Kimy dengan muka serius duduk kat depan aku,...

" apa maksud kau fellay "

" da berapa lama kau dengan audi ?"

" maksud kau apa? "

" korang berrrrr gaaaa yy... "

" baru 2 tahun... "

Dengan serta merta airmata aku mengalir mendengar nya,..

" kau sayang audi? "

" yea, aku sayangkan dia,  ."

" kau mati tak kalau audi takde dengan kau? "

Kimy mengusap muka nya dan kembali memandang aku,...

" apa yang korang dapat melalui hubungan ni kimy "

" kebahagiaan kasih sayang "

Aku membuang muka tanpa melihat wajah kimy,. Aku masih menangis, kimy hanya duduk dan mendiamkan diri melihat ku

" tak boleh ke korang berpisah 😭 "

Kimy terus berdiri melihat ku,.. Wajahnya yang serius menyakitkan hati aku,..

" fellay, better kau balik lah,.. Aku takde masa nak jawab semua soalan kau,.. Untuk yang kau tahu, aku tak kan tinggalkan audi,... Aku sayangkan audi macam mana audi sayangkan aku.... Aku dan audi tak berpisah selagi audi tak dapat apa yang dia nak "

" apa yang audi nak "

" kau tanya audi sendiri,.. "

" apa yang audi nak kimy? " kimy kembali duduk

" kalau aku bagitau kau, aku akan kehilangan audi.. So better kau tanya audi sendiri "

" siapa sally "

" sally?? "

" siapa dia? " aku melihat wajah kimy tambah serius,.. Dan sedikit muka menyampah ...

" fellay, balik la dan tanya audi sendiri k,.. Aku tak dapat jawab semuanya,.. Macam ni je lah,.. Kalau kau sayangkan audi,.. Kita berlawan je untuk dapatkan dia,.. Kalau kau kalah, kau harus ikhlas lepaskan audi dengan aku.. Tapi kalau aku kalah dan kau menang, aku akan terima yang audi da dapat apa yang dia nak,.."

Aku semakin tak faham apa yang kimy cuba sampaikan,... Aku pun balik lah selepas kimy da suruh aku balik,... Aku pergi ke satu tempat,.. D sana lah aku berfikir sedalam²nya,...

" apa yang audi nak sebenarnya?,.. Kenapa kimy kata kalau aku menang dia akan anggap yang audi da dapat apa yang audi nak,... Apa sebenarnya yang audi mahukan,... Tak kan dia pun berharap macam yang aku nak,..... Ermmmmmmmmmmm "

AT HOME : 

Aku sampai rumah,melihat audi tengah tidur kat atas katil,... Aku mendekati dia,... Aku tengok audi just pakai boxer je,... Aku letakkan beg tangan ku kat atas meja dan terfikir nak kacau audi tidur,... Perlahan tangan ku buka seluar nya sebab nak tengok kemaluan dia,.. Yeaaa gila kan aku? 😂 ....audi langsung tak sedar,... Aku tengok adik dia pun tengah tidur macam dia 😂😂😂 ....

" wifey " kata audi yang buka mata,.. Aku terus membulatkan mata sebab terkejut,..

" wifey,... What are you doing "

Audi terus duduk melihat ku,.. Aku berdiri dengan muka yang masih terkejut,..

" fellay? Are you okay? "

" yeah,.. Im okay "

" come,... " audi tarik tangan aku dan duduk d sebelah dia,...

Audi baringkan aku secara perlahan, mata ku masih membulat,... Audi menghimpit tubuh dengan lembut,..

" wifey,... I love you so much,.. Aku ingat kau da tinggalkan aku tadi 😃 "

" kenapa? Kau nak ke? " yeayy aku konon nya masih ego,.. Padahal....

" please don't do that,.. 😃 i love you wifey,...maafkan la aku kalau aku tak dapat buat kau bahagia,.. Tapi aku janji, aku akan usaha... Asalkan kau mahu menerima segala kekurangan yang aku ada,... " ya tuhan terharu nya aku dengan kata² dia 😔😔😔

" wifey,... Dulu kau pernah cakap dengan aku kan, yang kau kata kau akan ajar aku cara bercinta,... Tapi kenapa setelah kau tahu tentang kekurangan ku, kau malah jauhkan diri dari aku?,.. Please jangan kejam fellay,... Aku sayangkan ,.." audi tertawa kecil dengan airmata yang menitis secara perlahan di pipi nya,... Aku hapus dengan sebelah tangan ku

" wifey,.. Boleh tak kau sayang aku macam dulu,..? Aku rindu wifey " aku pun tak dapat nak tahan airmata aku,...

" aku rindu kita yang dulu fellay,... "

Audi terus mengucup mesra dahi ku,.. Aku memejamkan mata, terasa airmata audi jatuh mengalir kat muka ku,... Aku peluk audi sekuat hati ku. ..ya tuhan tolong cabut perasaan audi kat kimy,.. Biarkan lah kami bahagia berdua tanpa ada orang ketiga,...

" tiada manusia yang tak sayangkan perhubungan nya,... Aku cemburu kerana aku terlalu sayang "

kata hati kecil ku yang berbisik,.. Audi tidur kembali d pelukan ku,... Tangan ku masih memeluk tubuh audi,..aku pun memejamkan mata dan tidur bersama dengan audi,..

Mr.Gay Mr.Husband [complete]✅Where stories live. Discover now