" kau nak pergi mana fellay kemas² pakaian ni "
" aku nak balik kampung "
" bila masa kau ada kampung? "
"😭😭😭😭 mana² je lah "
" kau tak payah nak mengada² boleh tak fellay.. Stay je la sini ...tak payah pergi mana² "
" aku tak boleh lupakan dia emma ,..da tiba masanya untuk aku move on ,.."
" sebenarnya nak move on tu senang tapi kau yang susahkan diri sendiri... "
" mulut manusia memang senang berkata kerana mereka tidak pernah mencuba untuk memahami 😒 "
" Amboi berpuisi pula kau dengan aku,.da la tu fellay.. Kau stay je la sini,.. Kau nak pergi mana? Kau tu bukan nya ada sesiapa kat dalam dunia ni.. Kau cuma ada aku je "
" mana² je la untuk menyambung kehidupan.. "
" tak payah kemas baju, kau ikut aku "
" pergi mana? "
" happy kan diri jom... "
Aku dan emma pun pergi ke satu tempat,.. Dan tempat tu adalah pub,.. Aku dan emma perlahan melangkah ke dalam..
" emma,, kau tak kerja ke malam ni? "
" tak,.. Aku cuti kenapa? "
" takde papa,.. "
" kau duduk sini.,. Aku pergi ambil minuman "
" okay.. "
Aku duduk kat sebuah meja yang kosong dengan kerusi yang panjang,.. Aku lihat emma mengangkat 3botol minuman berserta dengan gelas kaca
" banyak nya.,. Kau gila ke nak minum sorang² dengan minuman banyak macam ni "
" aku sorang memang tak lah,.. "
" habis tu yang ambik banyak kenapa? "
" hah malam ni, aku teman kau minum "
" tak nak la aku,.. Kau minum je lah "
" kau jangan nak mengada² okay,.. Semua ni rm1500 tau.. Kau jangan buat gaya "
" 😒😒😒 ,..."
Emma pun tuangkan 2gelas minuman untuk dia dan aku,.. Kami cheers lepas tu minum bersama... Emma minum sampai 4x kali ,lepas tu emma hilang dan menari bersama rakan² dia yang lain ,..aku melayan minuman sorang diri dan sambil mata melirik ke kiri dan ke kanan ,...mood aku kemudian terubah ,.aku pun dengan happy pergi melangkah ke tempat emma untuk menari bersama ..
" fellay, kau okay tak ni? "
" huhu don't worry emma im okay,.. Lets to dance yeayyyy "
Semakin rancak music d mainkan semakin rancak juga tarian yang aku bawakan,.. Emma melihat aku dengan penuh kerisauan d wajahnya
" no fellay kau tak okay ni,.. Jom duduk "
Aku terus tolak emma yang nak melarang aku untuk menari...
" auuuu ....fellay kau da mabuk la "
" no aku tak mabuk,.. Aku cuma nak menari "
" no no kau tak okay ni,.. "
" lets to dance emma,.. Yeay yeay boom boom bomm "
AUDIENS ♡
" kimy "
" yes "
" asal riuh kat sana tu "
" entah,.. Ada orang mabuk kot "
YOU ARE READING
Mr.Gay Mr.Husband [complete]✅
RomanceAfellay adalah isteri muda kepada tuan muda audiens.. Mereka tidak bercinta tetapi setuju berkahwin kerana masing² ada agenda yang tersembunyi,.. Fella merasa ada yang tidak kena dengan audi, ketika di ajak berasmara audi sering kali mengelak dan be...