Reggel egyből kipattantam az ágyból. Hamar felöltöztem és mentem enni. 2 perc volt az egész. Már csengetettek.
- Szia anyu, már itt is van Thomas! Úgyhogy megyek.
- Rendben vigyázz magadra!
Már ki is mentem az ajtón. Ma reggel Lia nem jött velünk.
- Szia Tini, már vártam, hogy újra lássalak!- nevetett.
- Szia, én is!
- Milyen volt a délutánod?
- Jó, hamar eltelt!!
- Hát igen valóban rövid volt! Alig vártam, hogy találkoztak veled!- mondta Thomas.
- Jaj de kedves vagy, én is!
- Amúgy mikor töltöd a 17-et?- kérdezte kíváncsian.
- Hát december 5, mikulás napján!
- Az jó, Isten értessen!
- Köszi, és neked?
- Én már május 18- ám!- mondta büszkén.
- Juj akkor egy hónap múlva itt van a szülinapod és 18 leszel! Jaj az nagyon jó!- ugráltam.
- Igen, hamarosan ,, felnőtt".
Eltelt az idő és beèrjünk a suliba. Lia már várt minket, de nem egyedül hanem a barátjával Leon Marssal.
- O sziasztok! - köszöntem nekik és odamentünk hozzájuk.
- Szia Tini, rég láttalak!- nyomott egy puszit Leon az arcomra.
- Én is téged!- 😊Bemutatom neked Thomas Kooper az új barátunkat, osztalytársunkat.
- Hello, örvendek a találkozásnak!- mondta Leon.
- Én is, azt hiszem hamar össze fogunk haverkodni.- bizakodott Thomas.
- Hát reméljük.- szóltunk bele Liával.
- Leon, ugye nem baj ha mi most bemegyünk az osztályba, mert mindjárt csengetnek!- mondta szomorúan Lia.
- Hát jó menjetek, szünetben mi négyen az udvaron talizunk!- mondta Leon.
- By Leon!- köszöntünk egyszerre.
Az óra végén, ahogy csengetnek kimentünk az udvarra. Leon már várt minket.
- Leon képzeld feleltem bioszból!- újságolta Lia.
- Na, az jó hányasra?- kérdezte Leon.
-Nagyon ügyi volt 10-re!- kiabáltam.
- Hu, ha az jó!- mondta Leon.
Odament Leon és megölelte Liát. Egész végig beszélgettünk a szünetben, és a végén lementünk a büfébe forró csokoládét venni. A suli végén együtt mentünk haza (4-en). Lia átjött hozzám filmet nézni, sajnos Levonnak edzése volt, Thomas akkor pedig fellépése volt ( ének). Pedig szívesen töltöttem volna vele a délutánomat😔 de mindegy.
Este eleg későn feküdtem le mert cseréltem Liával, Thomassal és Leonnal. Jaj úgy örülök, hogy egyre jobb viszonyban vagyunk.💕Hát tetszik nézzétek és kövessetek. A részeket az alapján teszem majd ki, hogy lesz időm írni. Puszi 😘😘