#3

84 5 0
                                    

Jest milsza, chociaż pewnie trudno uwierzyć, pomocna - czasami, odważniejsza, zabawniejsza.. No alee wiesz.. One są siostrami wiec jest też wredna. - skończył swoja wypowiedź....

××××××××××××××××××××××××××××××××

Elena przez chwile zastanawiała się po czym odparła - Wiesz? Rzeczywiście... Jakoś trudno uwierzyć - skończyła zdenerwowana po czym usłyszeli Boonie - Dobraa, nie ważne. Ważne jest teraz to z czym sie zmagamy, a jest to Julian w ciele Tylera, ma ktoś jakies pomysły co z tym możemy zrobić? Bo ja nie znalazłam żadnego hokus pokus - skończyła i Sama do końca nie wiedziała czy chciała zażartowac. Po chwili odezwala się Aleks - Chodzi wam o TEGO Juliana ?! - zapytała, wręcz zakrzyczala. Wszyscy zdziwieni popatrzyli sie na siebie, po czym Stefan odparł - Chyba TAK, znasz lub znalas go? - tym Razem to on zadał pytanie a Aleks z dziwnym wyrazem twarzy doparła - Taa... Jest Manipulantem, cholernym manipulantem... - Co się z nim stało?
- Nie wiem czy wiecie kto to jest Rayna? - Stefan i Damon Znieruchomieli po czym Damon odparł - Tsaa.. To nieśmiertelna łowczyni wampirów - Aleks kontynuowała - No właśnie... Swoim mieczem który miał na końcu krzyż, mogła zabierać dusze do koszmaru, który powtarzał się ciągle i ciągle.. A gdy kogoś nim oznaczyła ścigała go do usranego końca. Tak właśnie zrobiła z Julianem. Mieli uciec: on, wasza matka i paru przygarnietych ale w ostatniej chwili Rayna rzuciła miecz i przebiła Nim Juliana.. Jego dusza tam utkwiła. - skończyła wypowiedź, a wszyscy z ciekawoscia próbowali zrozumieć i przeanalizować każde jej słowo.

Dzień Później

Stefan stał na parkingu kłócąc się z Tylerem - Julianem. Julian był mocno poddenerwowany samą obecnością Stefana. I szybkim ruchem wyrwał mu serce i odszedł. Pojawiła się Caroline Przy jego boku i zabrała go do jego domu - płakała. Płakała że jego przyjaciel nie żyje. Pojawili się inni. Nie wierzyli co się stało. Wszyscy byli zdezorientowani i zdruzgotani.

parę godzin później wrocili. Mając plan który był szalony i niebezpieczny, nawet dla wampirów. Damon miał wjechać do Mystic Falls i w budynek, tym samym spowodować silny wybuch. Boonie miała być kotwicą.. Mieli uratować Stefana.

Damon siedział już w samochodzie przed znakiem Mystic Falls, przygotowany na wszystko... Nawet na stała śmierć. drzwi od samochodu otworzyły się a do środka weszła - Elena. Damon wiedząc co ona chce zrobić od razu sie nie zgadzał i zaczął krzyczeć żeby wyszła lecz ona powiedziała - Jesteśmy w tym razem. Kocham cie Damon. - Gdy tylko Damon dostał SMS żeby zaczynał on ruszył tym samym po paru minutach wjeżdżając w budynek który stanął w płomieniach.

W tym samym czasie

Aleks stała i patrzyła sie w oddali na Mystic Falls. Wiedziała o ich planie i martwiła się. Nawet nie zdążyła nic zrobić gdy poczuła w swoim sercu ukłucie i przed sobą zobaczyła rozmyta postać która po chwili znikla - umarla....

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

jeśli juz tu jesteś zostaw ⭐

zostaw również miły komentarz.

Możecie pisać w komentarzach co byś cie chcieli w tej książce żeby dodać. I czy chcecie tak jak było w serialu czy dodać parę scen itp.

Do następnego
Bajoo 🌏❤⭐💫

The Vampire Diaries || Inna HistoriaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz