1# Πάει, έφυγε...

377 44 6
                                    

Στην κηδεία...

Jungkook's POV

Πριν δύο μέρες ο καλύτερος μου φίλος έφυγε. Το άτομο που αγαπούσα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στο κόσμο δεν είναι πια μαζί μου. Τώρα πια δεν θα τον έχω πλάι μου, δεν θα μπορώ να του μιλάω, να τον αγκαλιάζω...

Jimin's POV

Το μόνο που έχω την δύναμη να πω αυτή την στιγμή είναι ότι, θα μου λείψεις Taehyung ... Να ξέρεις ότι θα σε σκέφτομαι συνέχεια. Ποτέ δεν πρόκειται να σε ξεχάσω φίλε. Και ελπίζω να μας σκέφτεσαι κι εσύ εκεί που βρίσκεσαι τώρα. Αντίο...

Yoongi's POV

Γιατί;... Γιατί το έκανες αυτό Taehyung;... Γιατί;... Ποτέ δεν πρόκειται να μάθω γιατί αυτοκτόνησες. Και μάλλον είναι καλύτερα έτσι. Αλλά το μόνο που θέλω να ξέρεις είναι ότι, δεν πρόκειται να σε ξεχάσω ποτέ! Θα μου λείψεις...

Seokjin's POV

Εγώ φταίω... Δεν σε προστατεψα όπως έπρεπε... Λυπάμαι! Αν σε προσεχα όπως σου άξιζε και έπρεπε ως μεγαλύτερος ίσως να μην είχες καταλήξει έτσι. Συγνώμη. Ελπίζω να με συγχωρέσεις φίλε...

Hoseok's POV

Taehyungie, κολλητέ μου και αχωριστε φίλε μου, να ξέρεις ότι για μένα ούτε ο θάνατος δεν θα μας χωρίσει. Και ξέρεις γιατί; Γιατί θα σε έχω πάντα στην καρδιά μου. Ελπίζω να με σκέφτεσαι εκεί πάνω φιλαράκι. Θα μου λείψεις! Σε όλους μας...

Namjoon's POV

Taehyung, φιλαράκο, αυτή τη στιγμή όπως ίσως να ξέρεις, είμαστε εδώ όλοι μας! Εγώ, ο Jungkook, ο Yoongi, ο Jimin, ο Seokjin, ο Hoseok και η Sonji. Και να το ξέρεις ότι δεν πρόκειται να σε αφήσουμε ποτέ να φύγεις. Θα σε θυμόμαστε πάντα! Ότι και να γίνει! Αντίο φίλε μου...






Το πρώτο κεφάλαιο είναι εδώ!

Μείνετε συντονισμένοι γιατί το επόμενο δεν θα αργήσει πολύ!

Τα λμ!

Farewell letter (BTS greek fanfiction) [COMPLETED]Where stories live. Discover now