6#Προς Jin...

112 22 0
                                    

Δεν έμεινα πολυ ώρα στο νεκροταφείο αφού τελείωσε η κηδεία. Ήθελα να φυγω, να παω σπίτι και να κλάψω. Δεν το έχω ακόμα συνειδητοποιήσει. Νομίζω ότι θα εμφανιστεί μπροστά μου από το πουθενά. Ή τουλάχιστον, έτσι θέλω να νομίζω...

Μόλις γυρίσα σπίτι κλείδωσα την πορτα, σήκωσα την αλληλογραφία μου από το πατωμα και την άφησα πανω στο τραπέζι του σαλονιού. Αφού καθησα στον καναπέ, την προσοχη μου τράβηξε το πρωτο γράμμα. Είχα την εντύπωση ότι κάπου τον ξέρω αυτόν τον γραφικό χαρακτήρα. Και δεν έκανα λάθος.

"Taehyung!;" Είπα ξαφνιασμενος και άνοιξα γρήγορα το γράμμα.
Πήρα μία βαθιά ανάσα και ξεκίνησα να διαβάζω...

"Jin, mama bird...

Αν διαβαζεις αυτο το γράμμα, έχω φυγει απο την ζωή. Και είμαι σίγουρος ότι πιστευεις πως εσύ φταίς για αυτό. Οχι Jin, δεν φταις εσύ. Δεν είσαι εσύ ο λόγος που αποφάσισα να φυγω. Τον λόγο θα τον μάθετε. Και αρκετά συντομα μάλιστα.
Jin, δεν θελω να στεναχωριέστε για μένα. Υπάρχουν πολυ σημαντικότερα πραγματα για να στεναχωριθειτε. Θα ήθελα να μου κάνεις μια χάρη. Να τους προσεχεις όλους. Μην τους αφήσεις να παθουν κάτι κακό...
Αντίο Kim Seokjin. Να προσέχεις...

Taehyung"

"Θα το κανω μικρέ! Θα το κανω! "

Είπα μέσα μου και έβαλα προσεχτικά το γράμμα πισω στόν φάκελο.

"Θα σε θυμάμαι παντα! Θα μου λείψεις!"

Έπειτα πηγα να κάνω ένα μπάνιο. Πίστευα ότι θα με βοηθούσε να ηρεμήσω. Εκανα λάθος όμως.

Φόρεσα ότι πιο προχειρο βρήκα στην ντουλάπα μου και κάθισα στον καναπέ. Έπαιζε το αγαπημένο μου kdrama και είπα να το δω. Μου φάνηκε περιεργο που θα το έβλεπα μόνος μου. Συνήθως το έβλεπα με τον Taehyung και τον...

"Hoseok! "

Ναι! Αυτό θα κανω! Ο Hoseok πήρε πολυ βαριά τον θάνατο του Taehyung. Περισσότερο από όλους μας, εκτός του Jungkook. Ο Jungkook! Θα του πω και αυτου να έρθει! Ίσως νοιώσουν καλυτερα.

Αμέσως πηρα τον Hoseok...

Η- Abuseyeo?

Ε- Hoseok, o Jin είμαι.

H- Α, hyung. Τι είναι; Συνέβει κάτι;

Ε- Όχι μην ανησυχείς. Απλά έλεγα μήπως ήθελες να έρθεις από το σπίτι μου να μην εισαι μόνος σου κλεισμένος μέσα.

Η- Ναι hyung. Θα το ήθελα πολυ.

Ε- Ωραία! Σε περιμενω. Να προσεχεις.

Η- Εντάξει hyung. Τα λέμε.

Και έκλεισα το τηλέφωνο. Έπειτα πηρα τον Kookie...

Farewell letter (BTS greek fanfiction) [COMPLETED]Where stories live. Discover now