Aşk dediğime bakmayın. Herkese göre farklıdır bu duygunun tanımı. Kimisine göre para, pul, mal, mülk iken bir başkasına göre zayıflık olarak da adlandırılabiliyor. Mesela 'aşk' denilince sevgililerin birbirlerine yaptığı tatlı sürprizler, komik şakalar, romantiklik gösterileri filan gelmiyor. Benim aklıma daha çok bir çift değil de bir insan geliyor. Bir kişi değil, bir insan. O insanın karşılık alamayacağını bilse bile yine de sevdiğine karşı beslediği okyanustan daha derin duygular geliyor. Çaresizlik, yok olmuşluk geliyor aklıma. Biliyorum çok karamsar bakıyorum aşka. Ama çoğu kişinin aşk dediği -zannettiği- şey aslında sadece bir güç gösterisinden ibaret olabiliyor bazen. Sevdiğiniz ,belki de sevdiğinizi zannettiğiniz, kişiyi kıskandırmaya çalışırken kullandığınız biri mesela... O bunu aşk zannederken siz onun artık ne anlama geldiğini bile bilmediği duyguyu biraz daha öldürdünüz.
Size bir sır vereyim mi? Hani iki saattir 'aşk' tan bahsediyorum ya... Hepsi yalan! Neden biliyor musunuz? Aslında 'aşk' diye bir duygu yok!!! Evet, sevgili okuyucum yanlış filan okumadın. Aşk yok hepsi yalan, para tuzağı kanmayın böyle şeylere filan tabiki de değil. Tamam, tamam sakin ol şaka yapayım dedim. Bi bakıma doğru da aslında. 'Aşk' diye bir şey yok, 'gerçek aşk' diye bir şey var. Umarım şaka için çok kızmamışsındır. Of, biliyorum espri kabiliyetim hiç yok. Beni de böyle kabul et be sevgili okuyucum. Neyse, tamam uzatmıyorum, canını sıktım biliyorum. Sıkı can iyidir çabuk çıkmaz. Ne de olsa çok yoruluyor narin kalbimiz. E haliyle canınız sıkılıyor böyle olunca. Fark ettiniz mi bilmiyorum ama mutlu olunca vakit nasıl da güzel geçiyor. Ne sıkılıyorsunuz ne de dertleriniz aklınıza geliyor. Neden biliyor musunuz. Çünkü mutluluk bütün bunların panzehiri! Kırılmış kalp mutluluğun iyileştirmediği tek yara. İşte aşk bu. Mutluluktur aslında aşk. Hem birbirlerinin aynı hem de bir o kadar farklılar. Yani aşk mutluluğu doğurur ve aynı zamanda aşk mutluluğu öldürür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı dedin?
ChickLitAşk ne miydi? O, kısacık ömrüyle etrafa neşe saçan bir kelebek gibiydi, belki de bir lale ya da 'aşk' tı onun adı... Aşk ne miydi? Küçük de olsa bir umutla uzayan bir çıkmaz sokaktı, karanlık olmasına rağmen yürüyebildiğin bir sokaktı aşk... Aşk ne...