evet arkadaslar ozr dilerim geciktim biraz bir sey sorucam size 18+ bolum olsunmu?
hayirli okumalar
Baran aga keyifliydi aksam gidecekdi istanbula oglu olacakdi hayatinin aski cocuklarinin annesi olacakdi Baran bunlari dusunuyordu taki bir alkis kobana kadar Asya kardesi Botanla mardin havasi oynuyordu (arkadaslar bulamadim bi sey bende boyla yazdim ) her kes beyeniyle bakiyodu Asyaya her kes guzeliyini konusuyodu Asyanin goze Baranda takilib kaldi cok guzel gozleri var dedi kalbinden "allahim beni tek tarafli askla sinama lutfen evli bir adamin ismini kalbime yazma allahim"
Asyenin gozu Botanin uzerinde olur Keske Boran yerine Botanla evlene bilseydim aralarindaki yas farkina bile onem vermezdi Ayse aklina koymus Botanin olmak istiyordu bir gece olsa sevdiyi adamin olmak istiyordu olacakdi
dugun biter
Asya eve gelib direk odasina cikar Botan boyle bir seye alsik deyildi ablasi hep dungunden geldikden sora Botana bakan kizlarin ismini cekerdi ha birde topuklu ayyaqbilara dir dir ederdi Bu dusuncelerden siyrilib asyanin odasinin onu geldi "Asya girebilirmiyim "
Asya gozunun yasini siler gulerek konusmaya baslar " gel botan efendi hemen merak etdin tabi sana bakan kizlar ama bu sefer saymadim ki unutdum ki "
Botan sabir diler
" canim ablam bir nefes alsan hic meraklanmadim ayrica ben gonlumde iki sultan var biri anam biride bacim baska yer yok ki her yeri kabamissin " aysa gulerek "iyi yapiyorum hem ben olmasam butun kizlar uzerine qacar" gulerek soylendi gzlemeye calisdi gozlerindeki kederi ama kardesi biliyodu ablasi durgundu bugun sabah ola hayrola dedi Zeliha hanim kocasina nasil soyluyeceyini bilmiyordu ya yanlis anlarsa dedi ama soylemeliydi sonucda Asyanin babasi İgid aga odaya girer karisini dusunceli gorur "kadin ne bu hal boyla sabahdan beri icinde bir sikindi var soylede qurtul "
" agam Asyaya gorucu gelicekmis hemde Nazive hanimgil "
İgid aga karisina bakdi gozleri yapma der gibiydi korkuyodu yada kizi kotu bakarlarsa " korkma kadin ben kizimi kuma vermem " dedi Zeliha hanim huzurla uyudu
Baran yola cikma vakti geldi
"Baba sadece iki sene sonra kucaginda olacak erkek torunun " tamam ogul git hayde hayirli yolculuklar Ayse seviniyordu ilk defe istanbula gidecekdi
.
evet arkadaslar kisa oldu biliyorum lutfen yorum yapin yb en kisa zamanda gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
askin bedili ( diziyle alakasi yokdu tamamen hayal urunum )
Novela Juvenilbaba bizi terk etdi bebegim uzulme tamami ben seni hep koruyacam dedi genc kadin eli karnindaydi kocasi baska bi kadin icin hic dusunmeden cocugunu kadini sokaga atmisdi ama pisman olucakdi Lutfen bir sans verin