Merhaba ben Jessica Morris 17 yasindayimve ailemle yasiyorum yani ailemle dedigim babam 'erkek kardesim ve ben
Siz simdi annemi soracaksiniz cevaplayayim annem kardesim daha 1 aylikken ölmüş yani annemi bilerek öldürmüşler cunki kardesim ve beni istiyorlardi guclerimizi kanimizi herseyi ama annem kendini feda ederek beni ve kardesimi onsuz birakti onu hergun, her saat özlüyorum ama elimden ağlamaktan başka birşey gelmiyor. Maria-aaahh Jhonny canım yanıyor.
-az kaldı hayatım biraz daha dayan .
-aahh aahh
Doktor-Bravo Jhonny bey bravo Maria hanım bir oğlunuz oldu sizi kutlarım.
Jhonny Maria'nın anlindan öper ve
Jhonny -güzel karım çok teşekkür ederim bana 2. kez evlat sevgisi bağışladığın için
Maria hafif bir tebessüm etti
Doktor bebeği kontrol ettikten sonra Maria'nın kolları arasına bırakıp gider yol ettikten sonra tekrar maria'nın yanına gelip tekrardan sevinirler .
Jhonny -hoş geldin yakışıklı oğlum.
Maria-hoş geldin büyük dünyama ve o kadar küçük yıldızım.
Jhonny -Jess bebeğim Gelde kardeşini gör.
Jessica merdivenler'den hızlıca koşar adımlarla annesi 'nin yanına iner ve babası onu kucağına alır annesi 'nin yanına yaklaşarak kardeşine bakmasını sağlar
Maria-tamam meleğim küçük yıldızımız, kardeşine merhaba de.
Ama Jessica ellerini kardeşine doğru uzatmaya çalışıyor babası'da ona yardım ederek kardeşine doğru götürüyor ve Jessica kardeşinin ellerini tutarak kulağına eğilip.
Jessica -hoş geldin küçük kardeşim ve yıldızım.
Annesi ve babası duygulanır Jhonny mariaya bakıp
Jhonny -Jessica büyüdüğü zaman aynı sana benzicek hayatım
Maria-Çunki o bizim meleğimiz :)
Jhonny anica 'ya
-anica bütün herşey hazırmı.
-jhonny bey herşey hazır.
Jhonny Maria'nın ve oğlunu alıp odasına çıkartıp dinlenmesi için onları yatırır ve biraz güç almak için avlanmaya çıkar Jessica ise kendi yatağının üstünde bir şey le uğraşırken babası yarım saat içinde geri döner ve Jessica yi aşağıya çağırır.
-geldim baba.
Jessica hızlıca aşağıya iner ve merdivenlerden atlamaya çalışır tam dusecekken babası tutmaya ve bir anda kıvrak bir hareket ile yere iner babası şaşırır ve hızlıca yanına gider Jessica'yi kucaklayıp.
-seni seviyorum güzel melez'im .der Jhonny Jessica 'nin çok güçlü bir melez olacağını bildiği için onu eğitmeye başlar.
(Multimedia 'da Maria ve Jessica )(Multimedia Jhonny Maria'nın kocası)
10 YIL ÖNCE :
Jhonny-hayatim ben avlanmaya çıkıyorum.
Maria-tamam birtanem
Salona doğru ilerleyip bir koltuğa oturdum ve ayaklarımı uzatıp kan torbamı içmeye başladım Jessica merdivenler'den koşarak yanıma geldi ve oturup sarıldı bana bir soru sordu .
Jessica-Anne melez ne demek
-Hımm bak şimdi kanatsız meleğim melez demek yarı vampir yarı kurt demek yani yarı benim gibi yarı baban gibi ben bir kurt'um baban ise bir vampir küçük meleğim.
-Anne
-efendim meleğim
-kardeşimde mi melez olacak
-evet meleğim senden sonra en güçlü melez olacak .
Bir anda kapı hızlıca çalışmaya yani tekmelenmeye başlar ve Maria yerinden hızlıca sıçrayarak çocukları bir anda alıp evin gizli bölgesine götürüp Jessica yi hemen oturtup oglunuda yanına yatırarak Jessica ya
-Bak benim güzel meleğim şimdi beni çok iyi dinle ve her zaman hayatından çıkarma tamam.
-tamam anne.der
O sırada Maria boynundan bir kolye çıkarır bu kolyeyuvarlak bir şeydir hemen jessica'nin boynuna takarak
-Bak meleğim bu kolye artık senin bu kolyeye sahip çık ve hiç bir zaman boynundan çıkarma çünki bu kolye seni daha üstün ve güçlü kılacak aynı zaman da beni her zaman senin yanında hissettirecek ve kardeşine ile babana iyi bakmanı istiyorum tamam o bizim küçük yıldızımız degilmi meleğim. Der
-Evet anne ama sen nereye gidiyorsun.
-büyüyünce daha iyi anlayacaksın meleğim. Bak bu bileklikte kardeşinin sakın bileğinden çıkarılmasına veya çıkarmasına izin verme tamam.
Maria hüngür hüngür ağlayarak hemde onları özleyecek gözlerle bakarak.
-Bak kolye ne
Der ve kolyeyi gösterir kolye nin içinde dolunayda uyuyan bir kurt beliriyor.
-aa cok guzel anne teşekkür ederim.
Seni seviyorum meleğim benim artık gitmem lagzim seni çok seviyorum kardesinide o benim küçük yıldızım babana'da soylermisin annem seni sonsuza kadar hep seveceğine yemin ediyormuş diye tahmin meleğim.
-tamam güzel annecim .
Maria sönmez çocuklarını koklayıp öper ve onlari oraya gizleyip gider .
Aradan 3 saat geçmesine rağmen hala hiç ses yoktu ve sonunda birkaç değişik ses gelince Jessica hemen koşarak kapıya vurmaya başlar ama o kapı özel yapıldığı için pek hasar görmüyor du o arada babasının sesini duyar ve babası seslenmek başlar.
-Jess kızım ses ver bana .
-baba yardım et.
-geldim kızım geldim bekle .
Jhonny hızlıca aşağıya iner ve kapıyı kırmaya çalışır fakat olmuyordu Jhonny Jessica ya
-Jess bebeğim annen sana bir kolye taktimi .
-evet baba .
-şimdi o kolyeyi avuçlarının içine al ve bi dk bi dk kardeşin nerede .
-yanımda babacım.
-tamam tatlım dediğim gibi avuçlarının içine al ve burada çıktığını düşün kalpten iste ve kardeşini de aynısını yaparak dışarı çıkardığını düşün.
Jessica babasının dediğini yaparak dışarı çıkar babasının seslenmesiyle gözlerini açar ve sıkıca birbirlerine sayılırlar Jack 'ide kucağına alıp öperek koklar
Fakat sürekli ağlıyor ve acı içinde olan ifadeleri Jessica yi da uzuyordu.
Jessica tam babasına bir şey sorackken babası hemenn elinden tutup yukarı çıkarır, ve annesiyle babasının odasına getirir yatakta solgun bedeniyle yatan annesi'ini görür ve vücudundaki dış izleri hemde yüzlerce vardı.
Hemen hemen annesinin yanına koşup yanına oturur ve annesinin elini sıkıca tuttu sönmez kokusunu içine çekti ve ağlayarak.
-hadi anne kalk benim karnım acıktı yemek hazırlayalım.
O arada Jack sanki bir şey görmüş gibi ağlamaya başlar ve Jhonny susturmak için elinde sallamaya başlar.
Jessica -Bak anne kardeşimde açıktı hadi kalk nolur babamda çok ağlamaya başladı geldiğinden beri çok ağlıyordu anne ,baba anneme söylesene bize yemek hazırlayalım ben ve kardeşim çok acıktık beni duymuyor belki seni duyar annem babam lütfen.
Jhonny -güzel melez'im artık annen bize cevap veremez,bize yemek hazırlayamaz, bize muhteşem şekilde gulumseyemiyecek artık o sıcacık teni bizi isitamayacak ,artık sabahları annenin güzel sesiyle uyanamayacağız artık bana sonsuzum diyemeyecek ,sana güzel meleğim, kardeşine de küçük yıldızım diyemeyecek ve artık annen soğuk bir toprağın altında olacak onu birdaha hiç göremeyeceğiz.
ANNEN ÖLDÜ ...EVET ARKADAŞLAR BU BENİM İLK KİTABIM HER YORUMA AÇIĞIM VE TABİKİDE O PAMUK ELLERİNİZE SAĞLIK VOTE VERİRSENİZ SEVİNİRİM BİRDAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE GÜZEL VE YAKIŞIKLI VAMPİRLERİM...