AYRI EV

95 7 31
                                    

Yine güneşin perdemden sızan ok gibi ışınları vücuduma hücum ederken  babam o mukemmel yakışıklı sesiyle uyandım. Babam diye söylemem 18'lik erkekler gibidir kendisi ve bir o kadar da sesi ve tarzı ile ortalığı yakar.
Babamı övmeyin bırakıp yatağımdan bir kaplan hızıyla kalkıp lavabo gittim ve aman tanrım!!
(Aynada kendisine bakar ve.)
-A aaaaaaaa
Jhonny;
-Jessica,ne oldu güzel melez'im.?
Jessica;
-Bir şey yok babacım sadece böcek gördüm de.
Jhonny;
-Bir melez ne zaman böceklerden korkar oldu ya.
Jessica;
-Seyy aslında boşver ya bir şey yok babacım.
Jhonny;
-Tamam tatlım kahvaltı hazır üstünü değiştir ve aşağıya gel hemen ben ve küçük yıldızım seni bekliyoruz.
Jessica;
-Tamam babam bir melez hızıyla yanınızda olurum hemen.
Aman tanrım bu aynadaki ben olamam degil mi?
(Jessica aynada kendisine bakar sasirarak ve  taniyamaz)
Jessica;
Jessica'yi ne yaptın hemen şöyle yoksa parçalarım seni.
(Kendi içinden söylenerek)
-Tamam biraz aptalca olabilir ama  bu halimle kötü cadilara benziyorum.Hemen halledebilirim no problem!
Banyodaki maceramı hemen bitirip dolabımin karşısına geçtim ve hemen üzerimi değiştirdim.

(Multimedia)Hemen makyaj masasına oturup saçlarımı yapmaya başladım ve bittikten sonra yukarıdan ağrı at kuyruğu şeklini verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Multimedia)
Hemen makyaj masasına oturup saçlarımı yapmaya başladım ve bittikten sonra yukarıdan ağrı at kuyruğu şeklini verdim.Ve orkide kokulu parfümümü sıkıp aşağıya indim.Hemen minik ama mükemmel ailemin yanına giderek
-Günaydın ben yakışıklılarim.
Dedim ve hemen küçük yıldızımın yanağına sülük gibi yapışıp öptüm.
Jack;
-Ablaa ya.Baba ablama bir şey der misin sülük gibi öpmeyi bıraksın beni.
Jhonny gülerek
-Jessica kardeşini duydun sülük gibi öpmeyecek misssin kardeşini.
Jessica;
-Banane ya o benim küçük yıldızım.
Jack;
-Tamam aptal bir star olduğumu biliyorum ama benim de bir karizmam var. Lütfen ama böyle öpmeyi bırakmazsan bir daha sana imzalı bir fotoğrafımı vermem.
Jessica;
-Pekala bende o zaman zorla öperim.
Jessica Jack' ı hemen gidiklamayi başlar ve kahkahalar havada ucusurken Jhonny onları sadece izleyip gülmekle yetiniyor onları böyle görmek onu çok mutlu ediyor.
Jhonny;
-Hadi tamam çocuklar yemeye dönün artık yemekten sonra devam edersiniz şakalasmaniza.
-Jessica seninle bir konu ile ilgili konuşmam lazım biliyorsun bugün hafta sonu ve sen derslerini aksatmaya başladın.Bugun kardeşin ve seninle hemen derslere başlamak zorundayız ve özel guclerinizi ortaya çıkarmanız lazım ama sanki buna ihtiyacınız yok sanırım hee ne dersiniz?
Jessica ve Jack;
-Hayır baba isteriz.
Jhonny;
-Peki yemekten sonra başlayabiliriz o zaman.Hadi benim güzel melezim bunu yapabilirsin sana inanıyorum canım.
Jack;
-Hadi abla hadi daha hızlı daha hızlı bu parkuru geçemezsen babam sana bugün taze kan vermeyeceğini söyledi.
Jessica;
-Hadi ama biraz adil olum daha yeni ısiniyorum.
Jhonny;
-Olabilir ama biraz daha pratik olman lazım sen annenin meleğisin ve bunu başarabilirsin.
Jessica annesinin adını duyunca daha bir hırslandi ve parkuru daha hızlı aşmaya başladı önce tahta merdivenlerden uçar adımlarla çıktı ve kazık ile kurt boğan torbasını alıp nişan bölgesine saliseli bir hızla attı. Ardından attığı kazık ile kurt boğan torbası geri sekerek üstüne geliyordu ki hemen yerden destek alarak havaya sıçrayip ters takla atarak iki ayağının üzerine düştü ve tekrar nişan bölgesinde ki yapay adamların boynunu koparıp sonrada kazığı kalbine saplayip öldürdü. Hepsi mutlulukla bağırıyordu.
Jessica;
-Evvvvettt
Jack;
-Yasasin bee ablamın yapacağına inanıyordum.
Jhonny;
-Bravo melezim annenin kızı olduğunu biliyordum.
Anica;
-Jhonny bey diyerek seslendi.
Jhonny;
-Evet Anica ne vardi?
Anica;
-Jhonny Bey akşam Diana ablanız gelecekmiş haber vermek istemiş size ulaşamayınca evi aradı.
Jhonny;
-Tamam Anica haber verdiğin için saol ve hemen hazırlıklara başla.
Jack;
-Yaşasinnnnn halam geliyormuş.
Jhonny;
-Hadi çocuklar gidi  akşam için hazırlık yapın halanizin nasıl biri olduğunu biliyorsunuzdur herhalde.
Jessica ve Jack birbirine bakarak ve gülerek
-Bilmezmiyiz.
             **   **  **  **
Ve akşam olur Jessica camdan halasının yolunu gözler ve halasının geldiğini görünce:
-Halamm geldi.diye bağırır.
Jack hemen koşarak kapıyı açar.karsisinda halkını görünce sevinçten kucağına atlar ve sıkıca sarılır. Jessica koşarak:
-Hoş geldin güzel halam der.
Diana;
-Hoş bulduk vahşi melezlerim.
Jhonny tebessüm ile
-Hoş geldin güzel kan emici der.
Diana;
-Hoş bulduk yakışıklı kan emici gel buraya koca bebek der ve sarılmalar bittikten sonra yemeye otururlar ve kan dolu bardaklarıni bitirip konuşmaya başlarlar.
Diana;
-Ne var ne yok melezlerim?
Jessica;
-Bıraktığın gibi halacagim.Sadece babamın sıkı yönetimleri başladı bide okul denen bina o da iyi fakat fazlaca can sıkıcı yani bu okul hiç benlik değil ve sürekli ı san dersleri işleniyor.Aktivite falan yapmıyorlar.Ben okul müdürü olsam orası müthiş bir vampir okulu olurdu.
Diana;
-Bak canım ne diyecem bizim oradan biraz uzakta yeni bir okul açmışlar daha üç ay olmuş. Vampir ve kurt okulu da var ve sen ikisinde de okuya bilirsin. Orada bir sürü aktivite yapıyorlarmış diye duydum ne dersin seni oraya kayıt edelim mi? İster misin?Ve kendine ait ayrı bir evin olur. Tabi istediğin arkadaşlarını istediğin zaman çağıra bilirsin ,parti de vere bilirsin ve daha bir çok şey...
Jessica;
-Seyy aslında hala ben babamla,Jack'ı nasıl yalnız bırakabilirim bilemiyorum.
Diana;
-Sen onları merak etme güzelim bu iki yakışıklı benimle birlikte kalacaklar.Ve sen istediğin zaman görebileceksin.
Jessica;
-Yoksa siz bunu önceden planlamismiydiniz?
Jhonny;
-Evet melezim bu senin için bir iyilik olacak o okulda hiç eglenmedigini ve sevmediğini fark ettim o yüzden halana söyledim. Bizimi merak etme asıl sen kendini bize merak ettirme yeter.
Jessica;
-Sen dünyanın en iyi ve en yakışıklı babasısin.
Jessica hemen koltuktan kalkarak babasının arkadan boynuna sarılır.

EVET ARKADAŞLAR BUGÜN 2 BÖLÜM YAZDIM VE KARAKTERLERİ PAYLAŞTIM LÜTFEN YORUM YAPMAYI VE VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN GECEYE KADAR UYUMAYIP SİZE YETİŞTİRMEYE ÇALIŞTIM
VE BENİM AĞZIMA KARDEŞİMİN İSE ELLERİNE SAĞLIK
DÜZENLEYEN  (EFRUZE SEVİNÇ)
SİZİ SEVİYORUM VAMPİRLERİM PARLAK DOLUNAY LI GECELER😴😊

MELEZ VE MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin