YOLCULUK

81 6 9
                                    

Evet yeni bir gün ve yeni bir hayat sayfası daha açıyorum aslında yeni şeyleri severim ama bu evden hiç ayrılasim gelmiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet yeni bir gün ve yeni bir hayat sayfası daha açıyorum aslında yeni şeyleri severim ama bu evden hiç ayrılasim gelmiyor.Burada annemin hatıralari var.Her geçen gün onu daha çok özlüyorum.
Jhonny;
-Jess kızım nerde kaldın.
Jessica;
-Geliyorum baba bavulumu topladım,üstümü değiştiriyorum.
Jhonny;
-Tamam tatlım.
(Multimedia 'da giydiği kıyafet var ).
Üzerimi hemen değiştirip aşağıya indim.Ama bu sefer yavaş adımlarla ilerliyordum çünkü bu evden ancak ölerek çıkacağımi düşünürdüm. Aşağıya geldiğimi anladığımda gözlerimiz dolmuş bir şekilde eve son kez bakim kapıyı kapatıp çıktık ve babam sıkıca kilitleyip yanımıza geldi.Eve tekrardan bakıp arabaya binip yola koyulduk.yola  giderken geçtiğimiz ormanlarda ki ağaçlara bakıp hemde düşüncelere daldım.Babam ve kardeşim de aynı şekilde.Ben ise yeni evim,yeni arkadaşlar ve yeni okul vs nasıl alisacagimi bilmiyorum. Diğerlerine göre daha vahşiyim ama sınırımı biliyorum. Beni yeni açtığım sayfamda nasıl bir hayat yazılacak hiç bir fikrim yok. Belki hayatım cok daha guzel olacak ya da tam tersi olup çok Kötü olabilir. Ama ben sadece huzurlu bir hayat istiyorum o kadar Tanrım dualarımı duy lütfen.
Jhonny;
-Evet yeni evine geldik tatlım.
Jessica;
-Yeni evim
Hepsi arabadan inip evin güzelliğine baktılar ve hemen kapının önünde halalari güler yüzle selam verip sıkıca sarıldılar.Anahtari Jessica'ya verip kapıyı onun açmasını istedi ve ilk onun görmesini istedi. Halasının dediğini yapıp kapıya ilerledi. Kilidi takdi ve içeriye girdi. Girdiği gibi ağzı açık bir şekilde evi süzdu. Diğerleri de içeri girdiklerinde aynı pozisyonu onlarda sergilediler. Eşyaları da yerlestirdikten sonra kendimi yatağın üzerine atım. Ayaklarımı birbirine bağlayıp tavana bakıyordum. Bu sessizliği bozan midem oldu. Açlık sinyalleri veriyordu.Hemen midemi dinleyip melez hızıyla aşağıya indim.Gorduklerime inanamadım.
Jessica;
-Ben hala uykuda miyim acaba?Vavvvvv süper olmuş kim yaptı acaba?
Hep bir ağızdan tabiki de biz diyerek yanıt verdiler.
Diana;
-Hadi tatlım çok yorulduk bunu hak etmiştik.
Jessica;
-Bencede.
Sandalyeleri çekip hemen oturduk. Halam ve babam sadece kan torbaları bitirip masadan kalkıp koltuğa geçtiler ben ve  kardeşim yarı kurt olduğumuz için yemek yememiz uzun sürdü. Biz de bitirdikten sonra hava almak için evin gösterişli bahçesine çıktık. Kardeşim hemen hamağa yattı. Biz de hemen bahçede bulunan puflara oturduk.Sonra benim hakkımda konuşmaya başladık. Jhonny lafa girip;
-Güzel melezim evini nasıl buldun güzel mi?
Jessica;
-Evet tam benim zevkime göre teşekkür ederim.
Jack hemen ablasının yanına koşup kolunun altına girip sarılmaya başlar.
Jack;
-Ablaa artık eskisi gibi göremeyecek miyim seni?der ve ağlamaya başlar.
Jessica;
-Küçük yıldızım ağlamana gerek yok.Ben dünyadan gitmedim sadece aramızda kilometreler var o kadar.Arabayla çıkıp gelmek istesem üç saatte sizinle oluyorum. Yani sen ve ben birbirimizi özlediğimiz zaman birlikte olabiliriz.
Jack;
-Tamam ama bana bir söz verir misin?
Jessica;
-Tabiki de şöyle ablasını küçük yıldızı.
Jack;
-Her gün arayacaksın bizi.
Jessica;
-Zaten sen söylemesen bile ben sizi ararım her gün.
        **   **  **   **
Babamlari da yol ettikten sonra odama doğru çıktım.Kapiyi açıp içeri girdim ve hemen banyoya girip ustumdekileri bi çırpıda çıkarıp kendimi suyun altına attım. Gül kokulu duş jelimi alıp vücuduma sürdüm, saçlarımı hallettikten sonra hemen işimi bitirip havluya sarılıp banyodan çıktım. Dolabımin karşına gecip pufuduk  kıyafetlerimi giydim.


 Dolabımin karşına gecip pufuduk  kıyafetlerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Multimedia )

Hemen kendimi yatağa atıp uykuya daldım.

MELEZ VE MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin