ŞİMDİ OKUDUĞUN MELEZ VE MELEK Vampirgeschichten Melez bir kızın masum ve kötü hayatı #bomer #fo× #iga #matt #megan #uehara #vini Karakter Tanıtımı 95 8 57 dsevinc920 tarafından dsevinc920 tarafından Takip Et Paylaş An dein Profil posten Per E-Mail teilen Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş An dein Profil posten Per E-Mail teilen Geschichte melden Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Matt Bomer (Jessica babası ) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Megan Fo×(Jessica annesi ) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Iga wyasocka (Jessica ) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Vini Uehara (Jordyn) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Nicolai otta (Christin )Jessica 'nın vampir arkadaşı.