OKULUN İLK GÜNÜ☺

37 3 3
                                    

~ECE~
Okulun ilk günü ve benim güne başlamam iğrençti. Annemin sesi ile uyandım ve ablam tuvalletteydi. İşte bu çok kötü. 2 saat çıkmaz.
-Çıkmayı düşüyormusun acaba?
Ablam:Bekle ölmezsin.
Benim ablam beni sinir etmek için yaratılımıştı.Anneme söyledim ve sonunda annem çıkardı. Hemen hazırlandım ve babam bizi yeni okulumuza bıraktı. Ablamın sınıfı  en üst katta ve benimki onun bi aşağısıydı. Oh!Benden uzak olsun. Hemen sınıfıma geçtim ve boş yer aradım.Bulduğum boş yere oturdum ve etrafıma bakındım. Erkekler egoist be kızlar makyaj güzeli. Nereye düştüm ben ya! Yanıma bir erkek geldi.
-Şşt naber güzelim?Diyerek yanağımı sıktı.
-Ben senin güzelin değilım ve şimdi sıramdan kalkarmısın diye cırladım. Oda yine pis pis sırıttı ve defoldu. Sıraya başımı koydum ve biraz dinleniyim derken "Bakarmısın?" diye bir ses işittim. Makyajsız ve bayağı güzel bir kızdı bu. Oturabilirmiyim? Dedi tüm sevecenliğiyle. Bende yalnız kalmamanın verdiği sevinçle "Tabiki"dedim. Zil çalınca ablamın bende unutmuş olduğu müzik çalarını vermek için yukarı çıktım. Bir yandan yürüyordum bir yandan da dolaşmış kulaklığı açmaya çalışıyordum. Birden bir yere kafamı vurdum. Birinin omzuydu. Kafamı kaldırdım. Ve ben bittim. O da ne? Hayatımın aşkı bana sırıtıyordu. Aşk nedir sorusunun cevabını ilk görüste bulmuştum.

Bu bölümde bittii.
Vote+yorum.🤗😘
Oylarınızı bekliyorum.😄😍

AŞK SANA BENZER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin