~ECE~
Omzuna çarptığım ultra yakışıklı çoçuk bana sırıtıyordu."Pardon"dedim kekeleyerek. Gözümü ondan ayırmadığımı fark edince "Beni dikizleyen tek kişi değilsin"dedi. Hah!Bi egoist daha. Gerizekali deyip ablamın sınıfına girdim. Tam müzik çalarını ona verirken deminki çocuk geldi ve sırasında oturan ablama sırıtarak 'Merhaba ben Barış'dedi. Ablam gözlerini devirerek 'Bende Defne'dedi. Barış yarın birşeyler yapalım mı deyince de ablam seninle hiç birşey yapamam dedi. O an çocuğun suratı düştu ve sırasına gitti. Benimde onu izlediğimi görünce ablam
-Ne dikiliyosun versene dedi.
Bende sırasına müzik çalarını fırlattım ve ağlayarak sınıftan çıktım. Ne hissetiğimi bilmiyordum. İlk defa bu hissi yaşıyordum. Ama tek bildiğim birşey vardı Barış ablamı seviyordu. Ve ablamın da onu sevmesine izin veremezdim. Çünkü ablam onu haketmiyordu. O gözleri,o saçları,o insanı haketmiyordu. Omdan vazgeçmeyecektim ve beni sevmesini sağlayacaktım. O karşılık vermese bile yine sevecektim.
Sınıfıma girmeden gözlerimi sildim. Sıbıfa girince yeni arkadaşım Sıla geldi yanıma. Çok tatlı bir kız ya. Gözlerin kızarmıs falan dedi. Önce anlatmakta tereddüt ettim. Sonra anlatmassam daha çok üzülürüm diye anlattım. O da ilgiyle dinledi. Her zaman yanındayım dostum dedi. Sana yardım edeceğim dedi. Biraz daha güvenim yerine geldi.
Ders başladı. Ders fizikti ve hoca masal gibi anlatıyordu. Bende sıranın altından telefonumla uğraşıyordum. Barış'ı düşunmeyecektim,belkide aşık bile değildim ama tek isteğim kimseyi sevmesin ve kimsede onu sevmesindi. Bu nasıl bir his?...
Okuldan sonra hamburger yemek için Sıla ile sözleştik. Oda çok seviyormuş. Hamburger sevmeyen ölsün beee!!! Tek sorun annemdi. Eve gittim üstümü değiştirdim.Anneme biraz yalakalık yaptım be sonunda izni kopardım. Ablam biraz kıskandı çünkü onun arkadaşları disko tipliler ve annem ona izin vermedi. Sıla ile buluştum ve garsona ne istediğimizi söyledik. Sonra etrafıma göz attım. O da ne ? Barış ve arkadaşları orda. Sıla'yı cimcikledim.
-Kankağğ bak kim var orda dedim gözlerimle işaret ederek.
-Oha!dedi sesini yükselterek.
O anda onların grup bizi farketti. Sıçtık!
Vote +yorum lütfennn😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK SANA BENZER
Ficção AdolescenteBabasının tayininin çıkmasının ardından ailesi ile Kocaeli'nden İstanbul'a taşınan Ece ile kendisinden bir yaş büyük ablası Defne'nin yeni okullarında yaşadıkları olaylar. Her şey Ece'nin,Defne'nin sınıfında ve Defne'yi seven okulun sahibinin oğlu B...